زاهدان

پیام تبریک سال نو استاندارسیستان وبلوچستان

استاندار سیستان وبلوچستان در پيام نوروزی خود به مناسبت اغاز سال ١٣٩٦ دعای تحويل سال را به وسعت بشريت و انسانيت دانست .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،هاشمی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: سال ٩٦ اغازش به بركت حضور مردم در انتخابات شوراها و رياست جمهوری شروع می شود و اين را سرمايه ملی و پايدار بسازيم برای كشورمان كه هميشه از اقتدار برخوردار باشيم و مشاركت را تنها به پای صندوق ها محدود نكنيم و مشاركت وا به خير كثير و پايدار تبديل كنيم و با اتحاد شور وشعور بسازيم و خلق كنيم و بستر را اماده كنيم .

علی اوسط هاشمی افزود : ان شاالله كه بهار ٩٦ بهاری سرشار ازنيكی ها خير و تغيير در حالات و رفتارها باشد و همانگونه كه فضای استانمان به بركت شعور ملت و آگاهی مردمان ونقش افرينان تغيير پيدا كرده است  .

استاندار همچنين گفت: بسترها اكنون اماده شده و همانگونه كه قول داد ايم و عهد بسته ايم به لطف خدا,  نگاه بلند مقام معظم رهبری و لطف دولت و همت والای مردمان و اقبال استانمان سرمايه گزاری  به بركت بر خورداری از امنيت در حال شكل گرفتن است و زمينه برای اوج گرفتن و توسعه استان فراهم شده است .

هاشمی افزود : ما قول داديم كه گاز را می اوريم خط لوله گاز را تحويل داديم  سال ٩٦ سال لوله كشی در سطح شهر است .

وی تصریح کرد :طرح ٢١ هزار هكتار آبياری تحت فشار را نيز تحويل می دهيم .

وی ادامه داد:  در كنار تحولي كه در اموزش و پرورش ايجاد شده است تحولی نيز درحوزه بهداشت و درمان ايجاد شده و در مسير اراده ای كه در سطح ملی شروع شده و توانست دولت تعادل و ارامش ملی را رقم بزند اجماع جهانی را فرو بريزد و ديوارها را بردارد .

هاشمی  افزود : همانگونه كه از اختيار و اراده برخورداريم ميتوانيم تغيير را الگو قرار دهيم و  به بركت قرآن و زينت امسال به نام فاطمه زهرا سلام الله عليها سالی سرشار از بركت ،خير، نيكی و خوبی را باهم رقم بزنيم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار