فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان خبرداد:

دستگیری عامل ۲۲ فقره سرقت مسلحانه در ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از دستگیری عامل ۲۲ فقره سرقت مسلحانه در شهرستان ایرانشهرخبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت و در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه، خودرو، موتور سیکلت و گوشی تلفن همراه در سطح شهرستان ایرانشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران با انجام کار اطلاعاتی گسترده، محل اختفای این سارق سابقه دار و حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی قضائی آن را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: سارق در بازجویی‌های اولیه پلیسی به ۲۲ فقره سرقت مسلحانه خودرو، موتور سیکلت، گوشی تلفن همراه و احشام اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه این سارق، از مجرمان سابقه دار بوده گفت:متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان، افزود:دستگیری سارقان توسط پلیس در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح استان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.
 

انتهای پیام/ع

شناسایی سارقان سابقه دار  در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار