فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر؛

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در برخورد با هنجارشکنان و قانون گریزان در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در برخورد با هنجارشکنان و قانون گریزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در برخورد با هنجارشکنان و قانون گریزان خبر دادو دستگیری ۱۸ سارق و کشف ۱۸ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.


سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت موفق به دستگیری ۲۲ سارق شدند که این متهمان به ۱۸ فقره سرقت اعتراف کردند.


وی افزود: در این راستا یک باند بزرگ سارقان مسلح و به عنف نیز شناسایی و ۲ نفر از اعضای این باند از جمله سرکرده باند دستگیر شدند که به ۹۴ فقره انواع سرقت مسلحانه از منزل، مغازه، موتور سیکلت و سرقت مسلحانه گوشی همراه اعتراف کردند.


جلیلیان افزود: در این طرح که به مدت یک هفته اجرا شد انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۵ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال، ۶ هزار لیتر سوخت خارج از چرخه قانونی توزیع و بیش از ۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر، توسط مأموران انتظامی شهرستان کشف و در این زمینه ۴ قاچاقچی موادمخدر و ۷ نفر معتاد متجاهر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل شدند.


این مقام انتظامی افزود: از دیگر دستاورد‌های این طرح توقیف ۵ دستگاه خودرو و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف که جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان گفت: با همکاری شهروندان کلیه اقدامات ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به کسی نخواهند داد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار