رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛

شکست صالحی زاده مقابل قهرمان جهان و المپیک

رقابت های چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز(شنبه)در شهر پاریس فرانسه آغاز شد.

شکست صالحی زاده مقابل قهرمان جهان و المپیکبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرگاران جوان، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز (شنبه) با برگزاری اوزان 71، 75 ،85 و 98 کیلو گرم در سالن اکورود هتل آرنا شهر پاریس فرانسه آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بنا بر این گزارش در وزن 98 کیلوگرم مصطفی صالحی زاده پس از استراحت در دور نخست در دور بعدی مقابل آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان 3 بر یک مغلوب شد تا صورت رسیدن این کشتی گیر ارمنی برای ادامه کار به گروه شانس مجدد برود.البته در این رقابت داوران هوای کشتی گیر ارمنی را بیشتر داشتند و در حالی که می توانستند به او اخطار دهند از این کار امتناع کردند.

در وزن 71 کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 3 بر 2 شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک را از گرجستان را شکست داد گرجستان و در دور سوم با پرویز نصیب اف از اوکراین کشتی خواهد گرفت.

در وزن 75 سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 2 بر یک مقتبل ویکتور نمس نایب قهرمان اروپا از صربستان مغلوب شد تا در صورت راهیابی این کشتی گیر به فینال شانس خود را برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد آغاز کند.

در وزن 85 کیلوگرم حسین نوری پس از استراحت در دور اول در دور دوم ایویداس استانکوویچ از لیتوانی را 7 بر 5 از پیش رو برداشت و به دور بعد رسید.و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف اریک آپس از استونی می رود.

انتهای پیام/

صالحی زاده مقابل قهرمان المپیک مغلوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار