رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛

پیروزی گرایی و نوری در دور نخست/ عبدولی مغلوب شد

رقابت های چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز(شنبه)در شهر پاریس فرانسه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرگاران جوان، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز (شنبه) با برگزاری اوزان 71، 75 ،85 و 98 کیلو گرم در سالن اکورود هتل آرنا شهر پاریس فرانسه آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر این اساس در وزن 71 کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 3 بر 2 شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک را از گرجستان را شکست داد گرجستان و در دور سوم با پرویز نصیب اف از اوکراین کشتی خواهد گرفت.

 در وزن 75 سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 2 بر یک مقابل ویکتور نمس نایب قهرمان اروپا از صربستان مغلوب شد تا در صورت راهیابی این کشتی گیر به فینال شانس خود را برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد آغاز کند.

در وزن 85 کیلوگرم حسین نوری پس از استراحت در دور اول در دور دوم ایویداس استانکوویچ از لیتوانی را 7 بر 5 از پیش رو برداشت و به دور بعد رسید.وی در دور بعد به مصاف اریک آپس از استونی می رود.

در وزن 98 کیلوگرم مصطفی صالحی زاده در دور نخست با قرعه استراحت روبروست وی در دور دوم تا دقایقی دیگر با آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان مسابقه می دهد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده باسکوی از ترکیه و هانکوک از آمریکا روبروی می شود. در این وزن 33 نفر حضور دارند و در گروه صالحی زاده رستم آساکولوف دارنده مدال نقره جهان و قهرمان بازی های آسیایی و آسیا از ازبکستان، حضور دارد.

انتهای پیام/

شکست عبدولی در رقابت های جهانی کشتی فرنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار