نظرسنجی: رأی‌دهندگان جمهوری‌خواه همچنان خواستار نامزدی ترامپ در انتخابات 2020 هستند

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد رأی‌دهندگان جمهوری‌خواه آمریکایی از نامزدی ترامپ در دور مقدماتی انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 این کشور حمایت می‌کنند.

رأی‌دهندگان جمهوری‌خواه همچنان خواستار نامزدی ترامپ در انتخابات 2020 هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دیلی کالر، علی‌رغم افزایش زمزمه‌ها درباره اینکه حزب جمهوری‌خواه احتمالاً نامزدی را برای رقابت با ترامپ در دور مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا معرفی خواهد کرد، نتایج نظرسنجی مؤسسه افکارسنجی ماریست نشان می‌دهد رأی‌دهندگان جمهوری‌خواه هنوز از رئیس جمهور کنونی آمریکا قطع امید نکرده‌اند.

جان کاسیچ، فرماندار جمهوری خواه ایالت اوهایو، که در ماه‌های اخیر، حضور سیاسی خود در صحنه ملی را افزایش داده است در گفتگو با شبکه ام اس ان بی سی، اظهار داشت حزب جمهوری خواه ممکن است با معرفی یک نامزد در دور مقدماتی انتخابات سال 2020 میلادی، ترامپ را به چالش بکشد.

در ادامه گزارش با اشاره به موقعیت متزلزل رئیس جمهور کنونی آمریکا در کاخ سفید آمده است پس از واکنش جنجالی ترامپ به حادثه شارلوتسویل، جمهوری‌خواهان یکی پس از دیگری از او فاصله می گیرند. با وجود این، به نظر می‌رسد رأی‌دهندگان جمهوری‌خواه آمریکایی هنوز از ترامپ قطع امید نکرده‌اند و نامزد دیگری را در انتخابات 2020 میلادی بر او ترجیح نخواهند داد.

نتایج نظرسنجی اخیر مؤسسه ماریست نشان می‌دهد 64 درصد این رأی‌دهندگان ترامپ را بر کاسیچ (برای نامزدی در دور مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا) ترجیح می‌دهند. تنها 23 درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، اعلام کردند از نامزدی احتمالی فرماندار اوهایو حمایت خواهند کرد.


همچنین طبق نتایج این نظرسنجی، رأی‌دهندگان آمریکایی ترامپ را بر مایک پنس، معاون اول رئیس جمهور آمریکا، ترجیح می‌دهند. 56 درصد از شرکت‌کنندگان ترامپ و 33 درصد از آن‌ها مایک پنس را گزینه مناسبی برای نامزدی در دور مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا می‌دانند.

بن سس و جف فلیک، دو سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی و از منتقدان جدی ترامپ نیز از دیگر رقبای احتمالی ترامپ در دور مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا به شمار می‌روند.

 

انتهای پیام/


رأی‌دهندگان آمریکایی همچنان ترامپ را بر دیگر جمهوری‌خواهان ترجیح می‌دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار