اعزام دومین گروه دانشجویان جهادگر به عراق

۲۴ دانشجوی استان هفته آینده برای فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی به مناطق محروم کربلا معلی سفر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: دومین گروه از دانشجویان جهادگر استان برای احداث ۴۰ چشمه و سرویس بهداشتی، ساخت ۸۰۰ متر حسینیه و انبار حرم طفلان مسلم در اربعین، ایجاد ۵۲ غرفه بازار حرم طفلان مسلم و مرمت ۸ باب منزل خانواده شهدای حشدالشعبی و رزمنده‌های مبارزه با داعش برای محرومیت زدایی به شهر مصیب عراق اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: علاوه بر اعزام افراد داوطلب برای توسعه و بهسازی اماکن مقدس شیعیان در عراق، از نیرو‌های فرهنگی هم برای تبادلات فرهنگی استفاده می‌شود.

بگفته رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، دانشجویان پزشکی استان هم در نیمه شهریور ماه و قبل از ماه محرم به شهر مصیب عراق سفر می‌کنند تا در زمینه‌های دندانپزشکی و پزشک عمومی به صورت رایگان به مردم این مناطق خدمات دهی کنند.

کبودوند گفت: ۴۰ دانشجو در اولین گروه اعزامی به شهر مصیب در مجموعه حرم طفلان مسلم (ع)، بازسازی منازل خانواده شهدای حشدالشعبی و رزمنده‌های مقاومت فعالیت کردند.

وی افزود: طی تفاهم نامه‌ای که بین مرکز فرهنگی سپاه بدر کربلا و ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان امضا شده است، دانشجویان استان در قالب اردو‌های جهادی به مناطق محروم عراق اعزام می‌شوند.

لیلا چگینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار