تشکیل انجمن علمی پدافند غیرعامل در کردستان

مدیرکل پدافند غیرعامل کردستان گفت: تشکیل انجمن علمی پدافند غیرعامل از اقدامات شاخص در حال پیگیری در سطح استان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمد رضایی مدیرکل پدافند غیرعامل کردستان پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی اعضای پدافند غیرعامل استان که در استانداری کردستان برگزار شد، گفت: شورای پدافند  غیرعامل در استان با حضور اعضا و کارگروهها دو جلسه با ۲۱ مصوبه داشته است.

رضایی افزود: همچنین قرارگاه زیستی یک جلسه با شش مصوبه، قرارگاه سایبری یک جلسه با هفت مصوبه و کمیسیون مقابله با بیوتروریسم نیز یک جلسه و هشت مصوبه در استان داشته است.

وی به اقدامات شاخص در حال پیگیری حوزه پدافند غیرعامل در استان پرداخت و بیان کرد: در دستورکار قرار گرفتنِ پیگیری و تهیه شرح خدمات طرح جامع پدافند غیرعامل در استان به دلیل مرزی بودن و توپوگرافی استان و پیگیری تشکیل انجمن علمی پدافند غیرعامل از جمله این اقدامات است.

وی به تدوین برنامه‌های سال‌جاری پدافند غیرعامل در استان پرداخت و یادآور شد: این برنامه‌ها در حوزه برنامه‌ریزی و سازماندهی، حوزه فرهنگسازی، آموزش و اطلاع رسانی، حوزه کالبدی، حوزه کارگروه‌ها، حوزه زیستی، حوزه سایبری و حوزه قرارگاه زیستی تدوین شده است.

به گفته مدیرکل پدافند غیرعامل استان کردستان، در استان کردستان در حوزه پدافند غیرعامل 103 رزمایش انجام شده که 60 مورد توسط کارگروه دفاعی و انتظامی به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/  م ح

استان کردستان در حوزه پدافند غیرعامل 103 رزمایش انجام داده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.