ساری،

برگزاری آزمون گردشگری همزمان با سراسر کشور فردا در مازندران

آزمون جامع راهنمایان تور و مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی فردا جمعه ۲۷ مرداد ماه جاری صبح فردا به صورت همزمان در استان‌های کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اعلام کرد آزمون جامع دوره‌های کوتاه مدت گردشگری متشکل از مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی به صورت سراسری همزمان با استان‌های سراسر کشور در شهرستان ساری برگزار می‌شود و ۱۵۸ داوطلب در آن حضور خواهند یافت.

شرکت کنندگان آزمون گردشگری که پیش از این دوره‌های آموزشی مربوطه را در موسسات تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پشت سر گذاشته اند برای کسب گواهینامه و ورود به بازار کار در صنعت گردشگری به رقابت خواهند پرداخت.

این آزمون جامع در محل دانشگاه امام محمد باقر به آدرس ساری بلوار خزر، خیابان استاد مطهری (کوی طبرستان) به صورت متمرکز با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

آزمون جامع مدیریت فنی دفاتر و راهنماییان ایرانگردی و جهانگردی فردا جمعه، ۲۷ مرداد ماه جاری از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۴۵ دقیقه به صورت سراسری در شهرستان ساری برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ع


آزمون جامع دوره‌های گردشگری برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار