بهره برداری از مرکز اجتماع درمان‌مدار TC در پارس‌آباد

با حضور رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور و مسئولان استانی و شهرستانی برای نخستین بار در استان اردبیل مرکز اجتماع درمان‌مدار TC در شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در مراسم افتتاح مرکز اجتماع درمان‌مدار TC در پارس‌آباد اظهار داشت: مرکز اجتماع درمان‌مدار TC برای بهبود وضعیت اعتیاد از اهمیت بسزایی برخوردار است به طوری که  فرد مبتلا به اعتیاد پس از طی دوران کمپ و سم‌زدایی برای این که مجدداً به آغوش اعتیاد باز نگردد با درخواست خود به این مرکز منتقل می‌شود تا دوران پسا ترک اعتیاد را در این مرکز سپری کند.

وی افزود: نیاز است حمایت‌های همه‌جانبه از این مرکز مورد توجه واقع شود تا بتوانیم برای ریشه‌کن کردن معضل بیکاری گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و نیاز است که در این مرکز از ظرفیت‌های جوانان تحصیل‌کرده شهرستان استفاده شود تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: فرهنگ‌سازی مناسب و نهادینه‌سازی مقابله با اعتیاد و پیشگیری از آن نیز نیازمند همکاری و مشارکت همه‌جانبه مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه است که امیدواریم با اقدامات انجام یافته در آینده‌ای نزدیک به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم.

 

انتهای پیام/ع

مرکز اجتماع درمان‌مدار TC

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.