دبیرهمایش ملی فرهنگیان ناشنوای کشور؛

آغاز همایش ملی فرهنگیان ناشنوای کشور در میانه

پنجمین دوره همایش ملی فرهنگیان ناشنوای کشور در میانه آغاز به کار کرد.

آغاز همایش ملی فرهنگیان ناشنوای کشور در میانهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دبیر همایش ملی فرهنگیان ناشنوای کشور، گفت: بیش از 104 نفر از فرهنگیان ناشنوای کشور در این همایش حضور یافتند.

نوید صالحی افزود: از این تعداد ثبت نام کننده، 74 نفر زن و 30 نفر مرد هستند که از 28 استان کشور در این همایش حاضر شده اند.

صالحی هدف از برپایی این همایش سه روزه را بررسی راهکارهای جدید در آموزش و حل مشکلات آموزشی و پرورش دانش آموزان ناشنوا عنوان کرد.

فرماندار ویژه شهرستان میانه نیز در این همایش با بیان اینکه بسترسازی فضای مناسب علمی، آموزشی و فرهنگی حق تمامی دانش آموزان است، گفت: جامعه ناشنوایان و معلولین نباید در هیچ عرصه ای مورد فراموشی و غفلت قرار گرفته و از چرخه آموزشی عقب بمانند.

شکری برپایی این همایش را گامی مهم برای بررسی و تبادل افکار، روش ها و راهکارهای آموزشی فرهنگیان ناشنوای کشور دانست و گفت: با توجه به پیشرفت روزافزون روش های آموزشی و رفع کمبودها و نواقص این حوزه، این همایش می تواند فرهنگیان را به سمت فراگیری روش های نوین سوق دهد .

در حاشیه این همایش، نمایشگاه هنرهای سیاه قلم، رنگ روغن، پوستر و طراهی تجسمی خانم سوسن رضالو، هنرمند کم شنوای میانه ای با بیش از 40 اثر در نگارخانه محل برپایی همایش افتتاح شد.

انتهای پیام/خ

همایش ملی فرهنگیان ناشنوای کشور درمیانه آغازبه کارکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.