تبریز؛

تربیت مصون ساز رویکرد اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور رویکرد این اتحادیه را تربیت دانش آموزان مصون ساز بیان کرد.

تربیت مصون ساز رویکرد اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ علامتی در جمع مسئولان و مربیان اتحادیه‌ی انجمن‌های اسلامی دانش آموزان آذربایجان شرقی افزود: مهمترین ارکان تربیت مصون ساز، تقویت ایمان، احترام به اندیشه و تفکر دیگران، توجه به معنویت و رشد فضایل اخلاقی و ایجاد و تقویت اراده و همت در دانش آموزان است.
وی گفت: یکی از اهداف اصلی ما در سطح ملی نیرو سازی و نقش آفرینی در مسیر تربیت انسان‌های شایسته برای جامعه است.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز گفت: سرمایه گذاری کلان در دستگاه تعلیم و تربیت منشأ خیر و برکت است و هر کشور و دولتی در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته است در بحث پیشگیری و پیش بینی بحران‌ها و مسائل اجتماعی نیز موفق بوده است.
پاشایی افزود:مسئولان و مربیان انجمن‌های اسلامی باید با تلاش شبانه روزی و هماهنگ با مدیران مدارس به تنویر افکار دانش آموزان درباره اهداف خود و مبانی ارزشی بپردازند و با برخورد ملاطفت آمیز و به کارگیری روش‌های جدید اندیشه‌های متضاد را با هنرمندی به هم نزدیک کنند تا به نتیجه مطلوب برسند.
محمدزاده مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان نیز گفت:رویکرد ما حرکت به سمت گسترش کمی و کیفی تأثیر گذاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی در مدارس است و برای ارتقای سطح همکاری میان اداره کل آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان توافق نامه‌ای منعقد وهفته گذشته به شهرستانهای استان ابلاغ شده است.

انتهای پیام/خ

سرمایه گذاری کلان در دستگاه تعلیم و تربیت منشأ خیر و برکت است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار