مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی:

اجرای131طرح اشتغال برای زنان سرپرست خانوار

در چهار ماهه امسال در استان خراسان شمالی 131 طرح اشتغال برای زنان سرپرست خانوار اجرا شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: طی چهارماهه امسال 230 طرح اشتغال با اعتباری حدود 40 میلیارد ریال در سطح استان اجرا شده که از این تعداد 131 طرح مربوط به زنان سرپرست خانوار است.

وی افزود: ازسال 1387 تاکنون نیز بیش از 20 هزار طرح اشتغال درخراسان شمالی اجرا شده است که از این تعداد هشت هزار طرح به زنان سرپرست خانوار مربوط می شود.

وی گفت: 40 درصد از طرح های اشتغال اجرا شده در کمیته امداد امام خمینی(ره) از سال 87 تاکنون برای زنان سرپرست خانوار بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی افزود: طرح های اشتغال اجرا شده با هدف توانمندسازی مددجویان در زمینه کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت های صنعتی و معدنی و خدمات است.

وی گفت: زنان سرپرست خانواربا مشکلاتی از قبیل نبودمسکن، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و نداشتن شغل مواجه اند که این نهاد با نگاه ویژه خود به این مددجویان و با ایجاد مسکن و شغل از آنها حمایت می کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: اکنون 54 هزار و 353 مددجو در این استان در قالب 31 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد هستند.

انتهای پیام/آ

اکنون 54 هزار و 353 مددجو در استان خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.