بجنورد؛

تهیه ملزومات ۶ هزار دانش آموز نیازمند خراسان شمالی

امسال بیش از یک میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال اعتبار برای پوشاک و لوازم التحریر دانش آموزان استان خراسان شمالی نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛، اهرابی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه هم اکنون کمتر از یک ماه ونیم به شروع سال تحصیلی جدید مانده است، گفت : کمیته امداد برای تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت، نیازمند کمک خیران نیک‌اندیش است و سرمایه‌گذاری از محل اعتبارات امداد و کمک‌های خیران در حال تامین شدن است.

وی بااشاره به نیازسنجی انجام شده از وضعیت دانش آموز برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ ، افزود: امسال بیش از یک میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال اعتبار برای پوشاک و لوازم التحریر دانش آموزان نیاز است.

اهرابی گفت : هم اکنون ۶۰۰ بسته از لوازم التحریر این دانش آموزان تهیه شده و امیدواریم به زودی به همت خیران تمامی نیاز این دانش آموزان مرتفع شود.

وی خاطر نشان کرد : طبق برآورد انجام گرفته برای رفع نیاز هر دانش آموز ۲۰۰ هزار تومان  لازم است تا حداقل وسایل مورد نیاز این افراد در ابتدای سال تحصیلی تامین شود.

اهرابی با یاد آوری اینکه کمیته امداد به صورت مادی و معنوی از دانش‌آموزان مددجو حمایت می‌کند،افزود: در آستانه جشن عاطفه ها قرار داریم که برای اجرای آن در شهرستان های هشت گانه استان یک پایگاه های اصلی در نظر گرفته شده است که دو پایگاه اصلی در بجنورد و در سایر شهرستان ها هم یک پایگاه راه اندازی می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه رویکرد جدید کمیته امداد در برگزاری جشن عاطفه ها ارتباط گیری با خیران پیش از شروع آن است،گفت: اقدامات اولیه جشن عاطفه ها از اول مرداد ماه به صورت شبکه ای و ارتباط گیری با اصناف و خیران در حال اجرا است.

انتهای پیام/ط

نیاز بیش از یک میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال اعتبار برای پوشاک و لوازم التحریر دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.