شاهانی مطرح کرد؛

اختصاص سیاست‌های تشویقی دانشگاه آزاد اسلامی به رتبه‌های برتر کنکور سراسری ۹۶

رییس سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به جایگاه این دانشگاه از در نظر گرفتن سیاست‌های تشویقی برای رتبه‌های برتر کنکور سراسری و دانشجویان ممتاز خبر داد.

اختصاص سیاست‌های تشویقی دانشگاه آزاد اسلامی به رتبه‌های برتر کنکور سراسری 96به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم‌ تقدیر از برگزیدگان‌ آزمون سراسری سال 96 با حضور مرتضی‌ رهایی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، مرتضی موسی‌خانی سرپرست پژوهش و فناوری دانشگاه، شاهانی رییس سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و علی عباس‌پور رییس واحد علوم و تحقیقات صبح امروز در سالن شهید حبیبی واحد دانشگاهی علوم و تحقیقات برگزار شد.

 

در این همایش شاهانی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه در کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: این مجموعه 540 واحد آموزشی در سراسر کشور دارد و یک و نیم میلیون دانشجو را تحت پوشش قرار داده است.

 

وی با تأکید بر اینکه سیاست دانشگاه ارتقاء کیفیت است، افزود: برای تحقق این هدف تاکنون اقداماتی انجام شده اما به دنبال توسعه کیفیت‌بخشی هستیم.

 

رییس سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در کنار بحث‌های آموزشی و پژوهشی، باشگاه پژوهشگران‌ جوان در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و در مسابقات علمی نتایج خوبی را کسب کرده است، از جمله در مسابقات رباتیک‌ دانشجویان دانشگاه آزاد جزو افتخار‌آفرینان‌ بودند.

 

شاهانی‌ به سیاست‌های تشویقی دانشگاه آزاد اسلامی برای رتبه‌های برتر کنکور اشاره کرد و گفت: در گروه‌های فنی‌- مهندسی، پزشکی و علوم انسانی که رتبه‌های زیر 1000 داشتند، تسهیلات از قبیل تخفیف شهریه‌ و اولویت‌ در جذب اعضای هیأت علمی در نظر گرفته شده است.

 

رییس سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در رشته‌های غیرپزشکی‌ رتبه‌های زیر 1000 از تخفیف 100 درصدی برخوردار خواهند شد، همچنین در رشته‌های پزشکی رتبه‌های زیر 500 تخفیف 50 درصدی شهریه و در رشته‌های غیر‌پزشکی، رتبه‌های بین 1000 تا 2000 از چنین تخفیفی‌ بهره‌مند می‌شوند.

 

شاهانی‌ ادامه داد: برای دانشجویان دانشگاه که معدل‌های بالای 17 داشته باشند به ازای‌ هر یک نمره بالاتر از حد تعیین شده 10 درصد تخفیف شهریه‌ لحاظ می‌شود، همچنین برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا امکان حضور در مقاطع مذکور بدون کنکور وجود دارد.

 

در ادامه این مراسم رهایی ضمن تقدیر از روند فعالیت‌های دانشگاه آزاد و تبریک به رتبه‌های برتر یادآور شد: با توجه به اهداف دانشگاه آزاد اسلامی سیاست‌های تشویقی متعددی برای دانشجویان در نظر گرفته شده تا از دانشجویان برتر در دانشگاه آزاد بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

برنامه های دانشگاه آزاد برای کنکوری های 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۰:۳۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
اگه خبرش راسته چرا وقتی از خود مسیولین دانشگاه مستقیم میپرسی تخفیف۵۰٪ برای پزشکیو میگن صحت نداره!!!فقط۵٪برای معدل الف هر۲ترم
آخرین اخبار