پربازديدهاى علمى پزشكى؛

چه شغل‌هایی در انتظار داوطلبان کنکور است؟/ هشدار وزارت بهداشت درباره کلاهبرداری در بیمارستان‌ها/ فردا شب شهاب باران در آسمان ایران/ هر پزشک دارای امضای الکترونیک می شود

بیماری هایی که در کمین سیگاری هاست/آغاز انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۹۶ در دانشگاه آزاد/تفاوت سنی معکوس در ازدواج، خوب یا بد؟ / بازار چند هزار میلیاردی غذای حلال در دنیابه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

چه شغل‌هایی در انتظار داوطلبان کنکور است؟

آشنایی با طیف عمده رشته های دانشگاهی می تواند کمک بسزایی درانتخاب رشته داوطلبان ورود به دانشگاه داشته باشد.

هشدار وزارت بهداشت درباره کلاهبرداری در بیمارستان‌ها

مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت نسبت به کلاهبرداری در بیمارستان و دریافت وجه خارج از صندوق بیمارستان هشدار داد.

فردا شب تماشاى شهاب باران را از دست ندهيد

مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران گفت: از نیمه شب فردا شنبه ۲۱ مرداد تا بامداد روز یکشنبه، ۲۲ مرداد ماه آسمان ایران شهاب باران می‌شود.

بررسی نمونه های مجهول کلانتری ها در آزمایشگاه های غذا و دارو

مدیرکل آزمایشگاه های کنترل مرجع سازمان غذا و دارو گفت: نمونه های مجهول ارسالی از کلانتری ها به آزمایشگاه های غذا و داروارسال و مواد درون آن شناسایی می شوند.

هر پزشک دارای امضای الکترونیک می شود

رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: برای کاهش تخلفات در بخش جعل مهر‌های پزشکی هر پزشک دارای امضای الکترونیک می‌شود.

ظرفیت پذیرش رشته دندانپزشکی در سال ۹۶

علاقه‌مندان به تحصیل در رشته‌دندانپزشکی می توانند با مطالعه این خبر از ظرفیت پذیرش این رشته و مقایسه آن نسبت به سال گذشته باخبر شوند.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار