رجب زاده:زنگ زدن به حدادی فر برایم سخت است

بازیکن تیم ذوب آهن گفت:بعد از مصدومیت قاسم آنقدر اعصابم به هم ریخت به طوری که هنوز هم وقت نکردم به او زنگ بزنم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مهدی رجب زاده بعد از تساوی بدون گل برابر پیکان اظهار داشت : تا قبل از اینکه ما 10 نفره شویم شرایطمان بد نبود،  به طوری که موقعیت های خوبی را هم روی دروازه پیکان ایجاد کردیم و یکی دو موقعیت هم خودم داشتم و شاید یک خرده بی دقتی بود، یک خرده بدشانسی یا یکی هم اینکه بازیکن ما زود مصدوم و من بدون آنکه بدنم را گرم کنم وارد میدان شدم و آن آمادگی لازم را نداشتم. ما تا قبل از اینکه 10 نفره شویم می توانستیم به گل برسیم اما پس از ده نفره شدن تیم پیکان فشار زیادی به ما آورد و حتی توانست در یکی از موقعیت هایش تیر دروازه ما را به لرزه در آورد.

 او ادامه داد : به نظرم بازی بیشتر درگیرانه بود و شکل فوتبال خوبی درنیامد آن هم فکر می کنم به دلیل کیفیت زمین مربوط بود، زمین صاف بود ولی چون خیس اش کرده بودند توپ ها پرش داشت و دائم از زیر پایمان سر می خورد و کنترل ها سخت شده بود و همین موضوع روی بازی تاثیرگذار شد.

 رجب زاده درباره بازی به عنوان بازیکن تعویضی هم گفت : نه من بلکه همه بازیکنان سرباز یک تیم هستیم و مسئولیت تیم و تصمیم گیرنده کادرفنی و در راس آن امیر قلعه نویی هست. هر بازیکنی از ابتدای بازی در زمین باشد باید تمام تلاشش را کند و هر بازی هم به عنوان یار تعویضی به زمین می رود باز هم باید تلاش کند حتی اگر بازی به یک بازیکن نمی رسد باید برای تیمش دعا کند تا پیروز میدان باشد.

  او درباره مصدومیت حدادی فراظهار داشت : مصدومیت او یک شوک به تیم وارد کرد. او در این مدت خیلی زحمت کشید تا به شرایط بازی کردن برسد و همه برای او ناراحت شدیم .بعد از مصدومیت او آنقدر اعصابم به هم ریخت به طوری که هنوز وقت نکردم به او زنگ بزنم. حتی زنگ زدن به او برای ما سخت شده است.

رجب زاده درپاسخ به این سوال که آیا تیم امسال قلعه نویی جزء تیم های مدعی قهرمانی باشد یا خیر، گفت : تیم ذوب آهن، تیم خوبی است و متاسفانه چند بازیکن ما از جمله قاسم حدادی فر،سید محمدرضا حسینی،اسماعیل شریفات جزء مصدومان تیم ما هستند  و این موضوع کمی دست و بال تیم را بسته و اگر این بازیکنان به تیم اضافه شوند مطمئنا تیم ما قابلیت قهرمانی هم دارد.در پیش از شروع فصل تمرینات خوبی را سپری کردیم حتی اردوی خوبی را هم در ترکیه برگزار کردیم ولی نمی دانم که چرا بازیکنان تیم ما مصدوم شده اند.

انتهای پیام/

ناراحتی رجب زاده از مصدومیت شدید حدادی فر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار