شیعی:نتیجه تساوی عادلانه بود/امیر حسین صادقی به دلیل بحث فنی در بازی مقابل ذوب آهن حضور نداشت

مدیر عامل تیم پیکان گفت:امیر حسین صادقی در بازی امروز مقابل ذوب آهن به دلیل بحث فنی درزمین حضور نداشت.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمود شیعی مدیر عامل تیم پیکان پس از تساوی تیم پیکان مقابل ذوب آهن اظهار داشت:معتقدم در نیمه اول تیم ذوب آهن بازی به مراتب بهتری را از تیم ما به نمایش گذاشت اما با این وجود بازیکنان تیم ما توانستند حملات خوبی را روی دروازه تیم حریف تدارک ببیند.

او ادامه داد:ولی در نیمه دوم بازیکنان تیم ما منسجم تر بازی کردند و معتقدم نتیجه تساوی نتیجه عادلانه ای برای این بازی بود.مطمئنم تیم ما در هفته های آینده با توجه به اضافه شدن مهاجم آفریقایی می تواند به نتایج بهتری دست پیدا کند.

شیعی در ادامه درباره حضور مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در بازی مقابل نماینده غاصب رژیم صهیونیستی چیست،گفت:ما باید کار عاقلانه ای در این باره انجام دهیم و همانطور که مسئولان فدراسیون فوتبال در نظر دارند قرار بر این شده که تصمیم فردی اتخاذ نشود زیرا درست نیست هر کسی سلیقه شخصی خود را عنوان کند و مسلما هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در این باره تشکیل جلسه خواهد داد و موضع خود را در این باره اتخاذ خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پاسخ به این سوال که آیا این 2 بازیکن از حضور در تیم ملی محروم شده اند یا خیر،گفت:من تاکنون چیزی در این باره نشنیده ام.

او در پایان درگیری امیر حسین صادقی و فرزاد حاتمی اظهار داشت:بحث امیر حسین صادقی فنی بوده و منتظر هستیم تا گزارشات در این باره به دست ما برسد،پس از آن نتیجه نهایی را اعلام کنیم.او در بازی امروز به دلیل بحث فنی در زمین حضور نداشت.ظاهرا سر میز ناهار  با توجه به بگومگوهایی که قبلاً رخ داده یک درگیری جزئی این 2 نفر اتفاق افتاد که البته همان شب قضیه فیصله پایان کرد و با یکدیگر آشتی کردند.

انتهای پیام/

رضایت مدیر عامل باشگاه پیکان از تساوی مقابل ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار