نکیسا:بازیکنان نفت هیچ پولی نگرفته اند/فعلا خبری از تمرین نیست

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:در حال حاضر باشگاه از شرایط مالی مناسبی برخوردار نیست و خیلی بعید به نظر می رسد که با ادامه این روند تیم نفت به نتایج خوبی دست پیدا کند.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مالکان باشگاه نفت تهران به بازیکنان این تیم قول داده بودند پیش از بازی تیم‌ نفت مقابل پرسپولیس 10 درصد از رقم قرارداد‌های‌شان را پرداخت کنند، اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان حمید درخشان در واکنش به این موضوع در تمرین عصر امروز (جمعه) تیم‌ نفت تهران شرکت نکردند.

برهمین اساس نیما نکیسا در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد وضعیت باشگاه نفت تهران اظهار داشت:به نظر من بهتر است هر چه زودتر مدیر عامل تیم به تمرینات بیاید و با بازیکنان صحبت کند تا آنها از دیدن او قوت قلب بگیرند.تا الان که با شما صحبت می کنم هنوز هیچ مبلغی به حساب بازیکنان تیم پرداخت نشده است.

او ادامه داد: نزدیک به 23 سال است که با حمید درخشان فعالیت می کنم و می دانم که او از شان و شخصیت بالایی برخوردار است و در طول این مدت خیلی سعی کرد تا بتواند مشکلات تیم را حل کند و خوشبختانه تا حدود زیادی هم موفق به حل این مشکل شده اما با این جود نمی دانم چرا هنوز مسئولان باشگاه مطالبات بازیکنان را پرداخت نمی کنند .

مربی تیم نفت در ادامه گفت:خود من تا الان حتی یک بار هم سعادت دیدار با مدیر عامل تیم را پیدا نکرده ام. هر کدام از این بازیکنان مشکلات خاص خودشان را دارند.از طرفی باشگاه هم یک سری تعهدات به اعضای تیم دارد که هنوز نتوانسته به آنها عمل کندو معتقدم حیف است که یک سری مشکلات پیش پا افتاده بخواهد به تیم ما ضربه بزند،به نظر من تیم نفت می تواند در آینده با حل این مشکلات به موفقیت های بی شماری دست پیدا کند.پس از تحریم تمرینات از سوی بازیکنان تیم امروز حمید درخشان  با بازیکنان به گفت و گو پرداخت و به آنها قول داد که تمام سعی اش را می کند تا بتواند مشکلات این تیم را هر چه سریعتر برطرف کند.

نکیسا در پایان گفت: بحران مالی بدجور برای تیم نفت مشکل ساز شده و هنوز هم متاسفانه ادامه دارد.به نظر من خیلی زود و آن هم در اول فصل به این مشکل برخوردیم. قرار بر این بود که بازیکنان مقداری از مطالبات مالی خود را تا امروز دریافت کنند که هنوز این اتفاق رخ نداده است.ای کاش مسئولان باشگاه نه تنها نگاه بهتری به این تیم داشته باشند بلکه ذره ای هم شده تلاش کنند تا بتوانند مقداری از مشکلات بازیکنان را حل کنند و باید بگویم با ادامه این شرایط  بعید به نظر می رسد که تیم نفت بتواند به نتایج خوبی در لیگ برتر دست پیدا کند زیرا در حال حاضر باشگاه از شرایط مالی مناسبی برخوردار نیست.

انتهای پیام/

اظهارات نکیسا در مورد وضعیت نامشخص تیم نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار