ورود 30 هزار زائر پاکستانی از مرز میرجاوه به کشور

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امسال حدود 30 هزار زائر پاکستانی به مقصد عتبات عالیات از مرز میرجاوه وارد کشور می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیش بینی می شود امسال حدود 30 هزار زائر پاکستانی به مقصد عتبات عالیات از مرز میرجاوه وارد کشور شوندکه تاکنون حدود 15 دستگاه اتوبوس بدین منظور وارد استان شده است.

علی اصغر میرشکاری در جلسه برنامه ریزی ستاد اربعین استان جهت میزبانی از زائران پاکستانی گفت: سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با کشور پاکستان ، هر ساله میزبان چندین هزار زائر پاکستانی است که به منظور سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس از مرز میرجاوه وارد این استان می شوند.

وی اظهار داشت: زائران کشور پاکستان پس از ورود به ایران در زائرسرای پایانه مرزی میرجاوه ، اقامت نموده و از خدمات این زائرسرا استفاده می کنند.

میرشکاری تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات اقامتی و تغذیه ای در این زائرسرا ، اهدای بسته های فرهنگی ، مراقبت های بهداشتی از جمله ویزیت پزشک و ارائه داروهای اورژانسی و واکسیناسیون زائران در محل این زائرسرا انجام می شود .

 

انتهای پیام/ی

 

ورود 30 هزار زائر از مرز میرجاوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
ای بابا