کاروان زیرسایه خورشید به زاهدان رسید

کاروان زیر سایه خورشید بعد از ورود به زاهدان همراه با استقبال پرشور مردم در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) و ندامتگاه مرکزی این شهر حضور یافت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان گفت: کاروان‌ خدام آستان قدس رضوی هشتم مرداد همزمان با دهه کرامت وارد استان شده است.

کاروان زیرسایه خورشید به زاهدان رسید


علی هوشمند افزود: اعضای این کاروان در این مدت در شهرستان های کنارک، نیکشهر، ایرانشهر، بزمان، دلگان، جلگه چاه هاشم و خاش حضور یافتند و امروز نیز وارد زاهدان شدند.

وی ادامه داد: مراسم استقبال مردمی و همراهی با خادمان و پرچم حرم مطهر فردا پنجشنبه ساعت 18:30 از میدان شهدا تا مسجد علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان برگزار می شود. 

وی افزود: شرکت در مراسم جشن های میلاد در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) و مسجد امام رضا(ع) زاهدان از دیگر برنامه های اجرایی اعضای کاروان زیر سایه خورشید در مرکز استان است.

کاروان زیرسایه خورشید به زاهدان رسید

دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان افزود: اعضای این کاروان روزهای جمعه و شنبه در شهرستان های شمالی استان حضور پیدا خواهند کرد.

هوشمند ادامه داد: بیش از 100 برنامه در 15 شهر استان برای کاروان زیرسایه خورشید برنامه ریزی شده است.

خادم حرم امام رضا (ع) نیز در این مراسم گفت: مجموعه زیر سایه خورشید 10 سال است که فعالیت می کند و تاکنون توانسته به بیشتر شهرستان های کشور برود و  به 35 کشور جهان نیز سفر کرده تا مردم محرومی که نمی توانند به مشهد الرضا سفر کنند ثواب زیارت پرچم امام رضا(ع) نصیبشان شود.

وی گفت:امروز نیز پرسنل و بیماران  بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع)  توفیق زیارت پرچم ثامن الائمه علی بن موسی الرضا (ع) شامل حال آنها شد.

 

انتهای پیام/ی

 

خادمان امام رضا به زاهدان رسیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.