اردبیل؛

اردبیل آماده میزبانی از اردوی ملی دانش‌آموزان مناطق مرزی غرب کشور

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل از آمادگی کامل استان برای میزبانی از اردوی ملی دانش‌آموزان مناطق مرزی غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مصطفی کافی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: فعالیت‌های گروهی یکی از برنامه‌هایی است که در رشد شخصیت فردی و اجتماعی دانش‌آموزان نقش بسزایی دارد و  برگزاری اردو به عنوان بخش مهم این فعالیت‌ها در رشد و بالندگی و نشاط و شادی دانش آموزان بسیار موثر است.

وی با بیان این که دانش‌آموزان مرزنشین ما به عنوان حصار محکمی برای امنیت این مرز و بوم محسوب می‌شوند، افزود : 21 مرداد ماه امسال اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به مدت 5 روز میزبان دانش‌آموزان مناطق مرزی غرب کشور است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این اردو اتخاد شده است که در معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فرهنگی و گردشگری استان موثر است و به همت اداره کل فرهنگی، هنری و اردویی وزارت آموزش و پرورش با همکاری آموزش و پرورش استان اردبیل در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار می‌شود.

کافی تصریح کرد: تقویت هویت ملی و وحدت در بین دانش‌آموزان تقویت حس مسئولیت‌پذیری و تعاون، تقویت روحیه مبارزه با هجمه‌های فرهنگی و غنی‌سازی اوقات و فراغت از جمله اهداف برگزاری این اردوی ملی است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مهارتی و مسابقات فرهنگی و ورزشی در این اردوی ملی از بازدید دانش‌آموزان از مناطق گردشگری، تاریخی و فرهنگی استان و برپایی غرفه‌های معرفی استان‌ها برای معرفی ظرفیت های مناطق مرزی کشور خبر داد

 

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان دانش آموزان مناطق مرزی غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.