چیت چیان عنوان كرد؛

نقش مثبت رسانه‌ها در كاهش اوج مصرف برق

وزیر نیرو گفت: اوج مصرف برق امسال ٥٥ هزار ٤٠٠ مگاوات بود كه اگر همكاری مشتركان نبود، چهار هزار و ٥٠٠ مگاوات به این رقم اضافه می شد.

نقش مثبت رسانه‌ها در كاهش اوج مصرف برقبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،حمید چیت چیان امروز در نشستی با خبرنگاران عنوان كرد: موقت بودن در ذات مسوولیت هاست و هیچ فردی انتظار ندارد كه اگر در یك مسوولیت ها قرار گرفت، بطور دایمی در آن جایگاه حضور داشته باشد همچنین این تغییرها زمینه ای برای حضور استعدادهای گوناگون است تا هر كدام كار را چند گامی به جلو ببرند.

 وی با بیان اینكه كار تولید مستلزم فكر و آگاهی است، گفت: محصولات رسانه ها نه فقط برای مردم عادی، بلكه برای مسئولان و مدیران نیز آموزنده است.

چیت چیان با اشاره به نقش رسانه ها در كاهش اوج مصرف برق اذعان داشت: اوج مصرف برق امسال ٥٥ هزار ٤٠٠ مگاوات بود كه اگر همكاری مشتركان نبود، چهار هزار و ٥٠٠ مگاوات به این رقم اضافه می شد.

وزیر نیرو در پایان گفت: در صورتی كه این چهار هزار و ٥٠٠ مگاوات مدیریت نمی شد، مجبور می شدیم به همین میزان خاموشی در كشور اعمال كنیم و رسانه ها به منزله پایه این همكاری ها بودند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار