کرمان؛

ناكامی قاچاقچيان در انتقال 150 كيلو مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگيری سه سوداگر مرگ و كشف بيش از 150 كيلوگرم ترياك توسط ماموران انتظامی بخش راين خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران انتظامی بخش راين با همكاری عوامل يگان تكاوری 113 راور با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجايی مواد مخدر توسط قاچاقچيان مطلع و پيگيری موضوع به صورت ويژه در دستور كار آنان قرار گرفت.
وی بيان داشت: در همين راستا ماموران انتظامی با گشت زنی در محدوده مورد نظر به یک خودرو پژو 405 مشکوک و دستور توقيف آن را صادر کردند، که راننده بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار می کند.
روانبخش در ادامه افزود: بافرار راننده ، ماموران نیروی انتظامی پس از چند دقیقه تعقیب و گریز خودروی مورد نظر را متوقف کردند.
اين مقام انتظامی تصريح کرد: ماموران در بازرسی از اين خودرو 151 كيلوگرم ترياك را كه به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود كشف و راننده و سرنشين خودرو را نيز دستگير کردند.
وی با بيان اينكه در اين عمليات يك خودرو سواری پرايد در نقش راه پاك كن قصد فريب ماموران انتظامی را داشت ،افزود: پس از دستگیری راننده پراید، سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی انتقال داده شدند.
انتهای پیام/ی

ناكامی قاچاقچيان در انتقال 150 كيلو مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار