اهواز؛

به دنبال بالابردن یا پائين آوردن مسئولان نباشید

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انديمشک در نشست تجلیل از خبرنگاران این شهرستان گفت: بدنبال بالابردن یا پائين آوردن مسئولی نباشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بازگیر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انديمشک در این خصوص اظهار کرد: در کار رسانه ای انتقاد صرف کار شایسته ای نیست، همه می توانند صبح تا شب از همه چیز انتقاد کنند.اما انتقاد همراه با راهکار اثرگذار است و نشان از مطالعه و تحقیق خبرنگار دارد.
وی که خود از پیشکسوتان عرصه ی خبرنگاری می باشند، در مورد تجربه شخصی اش از خبرنگاری بیان داشت: هرگز تخریب شخصیت نکردم ولی انتقاد می کردم، نمونه ای از کارهایم را نگهداری کرده ام شما هم آرشیو فعالیت های رسانه ای خود را تهیه کنید.
بازگیر در تشریح برنامه های آتی اذعان کرد: در آذر ماه سال جاری بیست و سومین دوره جشنواره دوسالانه تئاتر لاله های سرخ در انديمشک برگزار خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انديمشک در این خصوص اظهار داشت: بهترین راه تبلیغ و اشاعه هر موضوعی ارائه در قالب هنر می باشد و برگزاری جشنواره در آذر ماه جهت پرداختن بخش هایی از جشنواره به موضوع حماسه 4 آذر انديمشک؛ سالروز طولانی ترین بمباران هوایی دفاع مقدس خواهد بود.
وی با بیان اینکه 2 سال مدت فعالیت انجمن مطبوعات به پایان رسیده است،افزود: بزودی انتخابات جدید هیئت مدیره انجمن برگزار خواهد شد.
این مقام مسؤل با اشاره به اهم عملکرد مجموعه ارشاد انديمشک، از افزایش تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد و آموزشگاه های آزاد هنری و راه اندازی سینما پس از 14 سال در انديمشک خبر داد.
در پایان این جلسه با اهدا لوح تقدیر و هدیه از خبرنگاران انديمشک تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.