ساری /

تجلیل خبرنگاران از مادران وهمسران شهدای آمل

خبرنگاران آملی از تعدادی مادران وهمسران شهدای این شهرستان تجلیل کردند.

بگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آمل،درمنزل خانواده های شهیدان علیرضا محمدی،حسن خجسته و عبداله اپرناک از مادران وهمسران این شهدا با اهدای گل و لوح یادبود قدردانی کردند.

محمدی با بیان اینکه تجلیل از مادران وهمسران شهدا بهترین فرصت برای فرهنگ‌سازی‌ است،افزود:زندگی همسران و مادران شهدا الگوی خوبی برای زنان امروز جامعه می باشد و زنان جامعه ایران امروز بیش از هر چیزی به چنین الگوهایی نیازمندند.

رییس انجمن خبرنگاران و رابط خانه مطبوعات شهرستان آمل،هم درمنزل شهید محمدی خطاب به همسر شهید گفت:‌همه ما درحال حاضر استقلال،امنیت و آرامش در کشور را مدیون خون پاک شهدا می دانیم.

قربانی با بیان اینکه بنا به فرمودهٔ امام راحل که خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند، وظیفهٔ تمام سازمان‌ها و نهادهای دولتی استکه در تمام سال از آن‌ها حمایت کنند،افزود:نباید فقط به نام‌گذاری یک روز به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا بسنده کنیم و حواسمان باشد این افراد همیشه به حمایت و پشتیبانی نیازمندند.

وی ادامه داد:‌جامعه رسانی کشور وشهرستان آمل همه در قبال انتقال اهداف وارزشهای والای شهدای انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی به نسل جوان جامعه که دوران جنگ را ندیدند، وظیفه مهمی دارند.

وی یادآورشد:آگاهى از ارزشهاى ملى ودینی تجلى یافته در سیره عملی شهدا و حفظ و تقویت این ارزشها یك وظیفه دینی،اخلاقی و اجتماعی است و در این راه رسانه ها میتوانند با قلم فرسایی به خوبی نقش آفرینی کنند.

حدود 40خبرنگار از رسانه های صداوسیما،خبرگذاریها،روزنامه وهفته نامه های سراسری و استانی در شهرستان حدود 400هزار نفری آمل فعالیت می کنند.

شهرستان آمل هزار و30 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده استز/.

برچسب ها: تجلیل ، مادر ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.