دیپلمات سابق آمریکایی: بسیاری در آمریکا به ترامپ اطمینان ندارند

یک دیپلمات سابق آمریکایی تاکید کرد بسیاری در آمریکا به ترامپ اعتماد ندارند و وی را فاقد صلاحیت برای ریاست جمهوری می دانند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی؛ مایکل اسپرینگمن دیپلمات سابق آمریکایی درباره کاهش شدید محبوبیت ترامپ در نظرسنجی های اخیر گفت: من به این نظرسنجی اطمینان دارم زیرا بسیاری از کسانی که می شناسم، به ترامپ اعتماد ندارند و این امر نیز چندین علت دارد.
 
اولین دلیل این است که بسیاری از این افراد نتایج انتخابات را قبول ندارند و کسانی هستند که فریب دمکرات ها و هیلاری کلینتون را به خاطر دیدگاه های احمقانه شان خوردند که رئیس جمهور پوتین و روسیه انتخابات را کنترل و ترامپ را انتخاب کرده است که چنین سخنی قطعا بی پایه و اساس است.
 
وی ادامه داد: با این حال، رفتارهای ترامپ که از روی منطق نیستند، موضوع اطمینان و اعتماد را پیش می آورند. وی قول می دهد کاری درباره بهداشت و درمان انجام دهد و اوباماکر را که چندان هم خوب نیست، ملغی و طرحی بهتر را جایگزین کند ولی موفق نمی شود و اتفاقی که می افتد این است که وضعیت اوباماکر به مراتب بدتر می شود.
 
اسپرینگمن گفت: وی به پایه های نظام مهاجرتی در آمریکا حمله می کند و هدف وی کسانی هستند که به کار بردگی مشغولند و به راحتی با خطر اخراج از آمریکا روبرو هستند. از دیگر سو وی افرادی را به سمت های مختلف منصوب و بعد اخراج می کند که اصلا صلاحیت اداره وزارتخانه تحت نظر را ندارند و به اندازه رئیس جمهور ترامپ بی صلاحیت و دمدمی مزاج هستند.
 
همچنین شاهد کشمکش در داخل کاخ سفید هستیم و به خاطر همین فعالیت هاست که نمی توان به خبرهایی که از کاخ سفید بیرون می آید، اعتمادی کرد.
 
وی گفت در همین حال وی از حمایت از اسرائیل و خطر جدی ایران صحبت می کند و وقتی صحبت از حمله به سوریه و یمن یا کره شمالی به میان می آید، آمریکایی ها از این صحبت ها خوششان می آید. علت نیز این است که به خاطر دهها سال تبلیغات منفی، از ایران، از اعراب و مسلمانان نیز در یمن و سوریه تنفر دارند.
 
انتهای پیام/  

خیلی ها در آمریکا به ترامپ اعتماد ندارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار