مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان:

بهره بردار‌ی از ۲کتابخانه عمومی در بروجرد تا پایان امسال

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: ۲ طرح کتابخانه عمومی استاد آیتی و کتابخانه عمومی شهید باهنر بروجرد تا پایان امسال به مرحله بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  علی جهان آرا مدیر کل کتابخانه‌های عمومی لرستان  کتابداران را رکن اصلی و جبهه مقدم فعالیت‌های کتابخانه‌ای برشمرد و از تلاش و زحمات آن‌ها در ارائه خدمات کتابخانه‌ای به عموم مردم تشکر کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان بروجرد از پیشینه، اعتبار و جایگاه ویژه‌ای در حوزه فرهنگ، هنر و ادبیات کشور برخوردار است، اظهار کرد: همگی ما باید با تلاش و جدیت بیشتر از ظرفیت فرهنگی بالایی که در این شهرستان وجود دارد در انجام رسالت خود در حوزه کتاب و کتاب خوانی بهره ببریم.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی لرستان کمبود زیرساخت‌های مطالعه را یکی از موانع موجود در ارتقای سطح کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی استان دانست و از برنامه این اداره کل برای پیگیری جدی و مستمر در افتتاح طرح های کتابخانه‌ای نیمه تمام در استان خبر داد.

جهان آرا در خصوص تکمیل طرح های مربوط به کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجرد عنوان کرد: در جلسه‌ای با حضور استاندار لرستان مقرر شد که با تامین اعتبار مربوطه، ۲ طرح کتابخانه عمومی استاد آیتی و کتابخانه عمومی شهید باهنر این شهرستان تا پایان امسال  به مرحله بهره برداری برسند.

وی ابراز امیدواری کرد که با رسیدگی به وضعیت کتابداران و حل مشکلات موجود، آن‌ها بتوانند بدون دغدغه و با آرامش خاطر بیشتر به رسالت خطیر فرهنگی خود در حوزه کتاب و کتاب خوانی به خوبی عمل کنند.

انتهای پیام/م

طرح احداث کتابخانه دربروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.