لرستان؛

مشارکت دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های هفته حجاب و عفاف

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی حجاب و عفاف طی هفته حجاب و عفاف در استان، گفت: دستگاه‌ها علاوه‌بر برنامه‌های درون‌سازمانی باید طوری برنامه‌ریزی کنند که در تمام برنامه‌های برون‌سازمانی هفته حجاب و عفاف حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سلاحورزی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان در این جلسه گفت: دستگاه‌ها علاوه‌بر برنامه‌های درون‌سازمانی باید طوری برنامه‌ریزی کنند که در تمام برنامه‌های برون‌سازمانی هفته حجاب و عفاف حضور داشته باشند.
 
وی در خصوص مصوبات این جلسه، افزود: تمام ادارات باید پیام‌هایی با عنوان «حجاب و عفاف» بر سر در ادارات نصب کنند این در حالی‌است که برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مناطق حاشیه‌ای با موضوع حجاب و عفاف توسط بسیج جامعه زنان برگزار می‎شود.
 
سلاحورزی به برگزاری مسابقه کتابخوانی برای عموم مردم با عنوان «حجاب و عفاف» توسط امور کتابخانه‌های عمومی استان اشاره کرد، و افزود: در هفته حجاب و عفاف شرکت مخابرات روزانه پیامک‌هایی با عنوان حجاب و عفاف برای بانوان استان ارسال کند.
 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با بیان این‌که باید برشور احکام حجاب و عفاف تهیه شودگفت: خواهران حوزه علمیه برشور احکام و دستورات حجاب و عفاف را برای این هفته تهیه کنند.
 
وی افزود: برگزاری نمایشگاه مُد و لباس و برگزاری راهپیمایی و مطالبه‌گری زنان محجبه از دیگر برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در استان خواهد بود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.