کرمان؛

بیش از دو میلیارد پاداش به مشترکین کم مصرف در کرمان

معاون دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر گفت: درسال 96 بیش از دو میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم مصرف استان کرمان داده شد.

بیش از دو میلیارد پاداش به مشترکین کم مصرف در کرمانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ احمدی یزدی معاون دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر امروز درجمع خبرنگاران کرمانی با اعلام اینکه همکاری مردم درسال 96 باعث جبران چهار هزار مگاوات کمبود برق در کشور شد گفت:حداکثر مصرف برق امسال تا8مرداد 55 هزار 442 مگاوات بوده است.


وی افزود:وزارت نیرو به فکر ظرفیت های مدیریت در تابستان است و مدیریت مصرف یکی از ارکان های اقتصاد مقاومتی است.


احمدی یزدی با اشاره به اینکه حداکثر نیاز کشور امسال در تابستان 30 هزار مگاوات و در زمستان 25 هزار مگاوات انرژی برق بود اظهار کرد: 34 میلیون مشترک با ما در بهینه مصرف کدن انرژی همکاری کردند.


وی بیان کرد:ما 220 هزار مشتری صنعتی داریم که پنچ هزار و 600 مشترک نیز در صرفه جویی برقی با ما همکاری کردند.


معاون دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر با اعلام اینکه با مصرف بهینه می توانیم ده هزار مگاوات صرفه جویی کنیم و خدشه ای هم به آسایش مردم وارد نشود گفت: استفاده از کولرهای گازی پرمصرف که از مبادی غیر رسمی وارد کشور می شود آسیب زا است.


وی تصریح کرد:امسال تغییر ساعت کار در ادارات مناطق گرم باعث صرفه جویی 400 مگاوات برق شده است.

شهبا مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به اینکه پانصد و92 هزار اشتراک برق در استان کرمان داریم گفت:امسال بیش از دو میلیارد تومان پاداش به کسانی بهینه مصرف کرده اند پرداخت شد.


وی افزود:استفاده از انرژی های تجدید پذیر از مهمترین برنامه های استان کرمان که به شهر آفتاب معروف است، برای کمک به مصرف بهینه برق است.


شهبا با اعلام اینکه طرح پویان برای فرهنگ سازی مصرف برق در مدارس استان کرمان آغاز شده است اظهار کرد:این طرح با 11 مدرسه شروع شده و امسال توسعه پیدا می کند.


افتخاری مدیر امور مشترکین شرکت توزیع برق شمال استان کرمان نیز از اجرای دهه مصرف در استان خبر داد و گفت: از 4مرداد تا 13 مرداد دهه مدیریت مصرف برق نامگذاری شد.


وی افزود:15 خرداد تا 15 شهریور بازه پرمصرف برق مشترکین استان کرمان است.


افتخاری با اشاره به اینکه در بازه زمانی تعریف شده در استان کرمان امسال 25 مگاوات صرفه جویی در زمان داشته ایم.


درادامه رسول عبدالهی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شما ل استان کرمان با اشاره به اینکه هدف ما مدیریت و فرهنگ سازی بهینه برای مصرف برق است گفت:در استان کرمان در بخش صنعت ،کشاورزی و مصارف خانگی کارهای مهمی انجام شده است.


وی افزود:در بخش صنعت اصلاح مصرف با استفاده از مولدهای دیزلی، طرح تعطیلات و تعمیرات ، ذخیره عملیاتی و مدیریت پیک بار با همکاری بیش از صد واحد صنعتی انجام شد.


وی با اعلام اینکه با برگزاری همایش های آموزشی و تهیه توزیع بروشور و دیدار توانستیم اکثر کشاورزان را مقید کنیم که الکتروپمپ های خود را در فصل غیرکاری خاموش کنند اظهار کرد:24 درصد کاهش مصرف برق و 24 میلیون متر ذخیره آبی داشتیم.


انتهای پیام/س

 

بیش از دو میلیارد پاداش به مشترکین کم مصرف در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.