مشهد؛

انتقال مصدومان حادثه تروریستی در هرات افغانستان به بیمارستان تایباد

در پی وقوع حادثه تروریستی در هرات افغانستان، ۲۰ مصدوم این سانحه برای ادامه درمان به بیمارستان تایباد منتقل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ دکتر رضا وفایی نژاد مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور انتقال مصدومان حادثه تروریستی هرات، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۵ دستگاه آمبولانس ۱۱۵و سه دستگاه آمبولانس هلال احمر در نقطه صفر مرزی مستقر شدند و تا کنون ۱۶ نفر از این مصدومان به بیمارستان تایباد منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به مصدومان با همکاری دانشکده‌های تربت حیدریه، نیشابور، تربت جام، شبکه‌های بهداشت و درمان فریمان و تایباد و هلال احمر انجام می‌شود خاطر نشان کرد: به منظور ارائه خدمات مناسب، ۱۵ تکنسین اورژانس ۱۱۵، پزشکان جراح و و پرستاران در منطقه مستقر شده اند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: مصدومان در حال انتقال به بیمارستان تایباد است و بیمارستان ارتش تربت جام نیز برای بستری مصدومان اعلام آمادگی نموده است.

وفائی نژاد افزود: مصدومان در صورت نیاز به خدمات تخصصی به بیمارستان‌های امدادی و شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل می‌شوند و بر این اساس نخستین مصدوم با خونریزی مغزی به بیمارستان امدادی مشهد اعزام شد.

انتهای پیام//ف. ج

وقوع حادثه تروریستی در هرات افغانستان

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.