مشهد؛

نخستین همایش بین‌المللی " فراورده‌های حلال " در مشهد برگزار می‌شود

نخستین همایش بین‌المللی فراورده‌های حلال به همت دانشگاه علوم اسلامی و رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

نخستین همایش بین‌المللی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ این همایش علمی با هدف بررسی مسائل و خلاء های پژوهشی در حوزه غذا، دارو، فراورده‌های آرایشی بهداشتی و پوشاک حلال در سه محور شریعت، پژوهش و فناوری اقتصاد از سوی دانشگاه علوم اسلامی رضوی و همکاری نهادهایی همچون استانداری خراسان‌رضوی، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی وغیره 22 تا 24 آذر امسال در محل دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

اساتید، دانشجویان، طلاب، پژوهشگران در مراکز حوزوی و دانشگاهی، مراکز تحقیقاتی، واحدهای تولیدی و سایر نهادهای مرتبط با موضوع حلیت مواد غذایی از جمله مخاطبین همایش بین‌المللی « فراورده‌های حلال» هستند.

در این همایش مباحثی شامل ویژگی و معیار غذای حلال و طیب، اشتراک و افتراق ادیان در معیار حلال، روش‌های نوین در تولید فراورده‌های حلال، جایگزین افزودنی‌های حرام، آثار فراورده‌های حلال بر سلامت جسم و روح، تولید ترکیبات حرام در فرایند تولید محصول، فرهنگ‌سازی مصرف فراورده‌های حلال پ توسط اساتید مجرب و منتخب بیان می‌شود.

ضوابط و مقررات تولید، عرضه، صادرات و واردات، شیوه های برندسازی، صادرات و واردات، زنجیره تأمین و اقتصاد مقاومتی از دیگر موضوعاتی است که در نخستین همایش بین المللی «فراورده‌های حلال» مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این همایش سه روزه مقالات ارائه شده از سوی اساتید، طلاب و دانشجویان مورد بررسی قرار می گیرد و علاقمندان می توانند آثار خودشان را به آدرس وب سایت همایش mums.ac.ir. 2017 cong-halal-iran تا تاریخ 30 آبان ارسال کنند.

انتهای پیام// م.م

برگزاری همایش سه روزه فراورده‌های حلال

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار