مشهد؛

تجلیل از ۸ برگزیده همایش بین‌المللی بانوان مروج فرهنگ رضوی

۸ برگزیده همایش بین‌المللی بانوان مروج فرهنگ رضوی در شهر امام هشتم (ع) تجلیل می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ صدیقه حجازی دبیر همایش بین‌المللی بانوان مروج فرهنگ رضوی در همایش بین‌المللی بانوان مروج فرهنگ رضوی گفت: در این همایش ۱۶ برگزیده انتخاب شد که از این تعداد ۸ نفر در شهر امام رضا تجلیل شدند.

وی افزود: دومین همایش بین‌المللی بانوان مروج فرهنگ رضوی همزمان با رویداد بزرگ مشهد ۲۰۱۷ و در ایام فرخنده دهه کرامت در مشهد برگزار شد.

دبیر همایش بین‌المللی بانوان مروج فرهنگ رضوی گفت: این همایش به‌صورت دوسالانه برگزار می‌شود و دوره نخست آن در تهران برگزار شد و مشهد میزبان دومین دوره آن است.

حجازی افزود: شناسایی صاحبان آثار مکتوب، فرهنگی، هنری، وقف و چند رسانه‌ای را داشتیم که جهت حضور در این همایش ۱۶ برگزیده انتخاب شد که از این تعداد ۸ نفر در شهر امام هشتم (ع) تجلیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه به زودی مجمع بانوان مروج فرهنگ رضوی شکل می‌گیرد، تصریح کرد: این اقدام در این راستا بوده تا اقدامات لازم به‌صورت تخصصی صورت پذیرد و این برنامه نیز با شعار معنویت و عقلانیت در سیره رضوی برگزار شد.

دبیر همایش بین‌المللی بانوان مروج فرهنگ رضوی تاکید کرد: کتاب مقالات نخستین همایش این رویداد توسط بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) به چاپ رسیده که در این برنامه از آن رونمایی شد.

انتهای پیام//ف. ج.


برگزاری همایش بین‌المللی بانوان مروج فرهنگ رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.