بشار اسد: نزاع کشورهای عربی بر سر هویت و وابستگی است

بشار اسد در دیدار با هیاتی از اتحادیه کار تونس گفت سازمان‌های مردمی باید تلاش خود را به کار گیرند تا به نزاع کشورهای عربی خاتمه دهند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سانا، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در دیدار با هیاتی از اتحادیه کار تونس به ریاست بوعلی المبارکی گفت علی‌رغم درک درست کشورهای عربی از اوضاع منطقه، این کشورها با یکدیگر بر سر هویت و وابستگی نزاع دارند.

بشار اسد گفت باید اتحادیه ها و سازمان های مردمی تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانند اوضاع کشورهای عربی را بهبود ببخشند و به نزاع ها خاتمه دهند. همچنین این سازمان ها باید با پایگاه های مردمی در ارتباط باشند تا بتوانند به وحدت دست یابند.

رئیس جمهور سوریه در ادامه خاطر نشان کرد قهرمانی و شجاعت در سوریه، فردی نیست بلکه موضوعی است فراگیر که همه شهروندان را شامل می‌شود و تلاش مردم سوریه برای زندگی علی‌رغم جنایات تروریست‌های داعش سبب شد تا این کشور مراحل سخت جنگ را پشت سر بگذارد.

اعضای هیات اتحادیه کار تونس تاکید کردند برای رساندن پیام حمایت از مردم سوریه که شجاعت بسیاری از خود نشان دادند و از کرامت اعراب دفاع کردند به سوریه آمدیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار