اصفهان؛

کاروان زیر سایه خورشید با سفیران رضوی به دیدار مددجویان کمیته امداد کاشان رفت

کاروان زیر سایه خورشید از خدام حرم رضوی با حضور در بین مددجویان کمیته امداد کاشان جشن تکلیف دختران این جمعیت را به بزم نشست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس خود را در قالب طرح " آرام جان " با عیادت از یک بیمار در منطقه فین کاشان آغاز کرد و پس از آن در اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان حضور یافت و علاوه بر دلجویی از مددجویان تحت پوشش این کمیته در جشن تکلیف دختران آنها نیز شرکت کرد.

قرایت صلوات خاصه توسط محسن ضیایی دربان کشیک سوم خدام حرم رضوی در این محفل رضوی و اشعار مولودیه در مدح حضرت رضا علیه السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها روحیه امید ونشاط و معنویت را در روح مددجویان دمید.

سخنرانی حجت‌الاسلام نورانی، روحانی کاروان زیر سایه خورشید در باب معارف رضوی و مفاهیم ارزشی نیز معرفت مددجویان را در حوزه شعایر اسلامی افزایش داد.

پرچم گردانی توسط ابراهیم رمضاني دیگر خادم حرم رضوی همراه با اهدای نمک تبرکی آستان از دیگر برنامه های حضور کاروان زیر سایه خورشید در کمیته امداد کاشان بود.

کاروان زیر سایه خورشید برنامه حضور خود در کمیته امداد کاشان را یا اهدای کتاب (سرنوشت شهید سعید چندانی، کودک شیعه شده اهل تسنن شفایافته امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در جمکران و مدفون در حرم امام رضا علیه السلام )و نبات تبرکی حرم به دختران به تکلیف رسیده به پایان رساندند.

کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به منطقه شمال استان اصفهان در دارالمومنین کاشان پایان دیدار خود را با مددجویان کمیته امداد کاشان با اهدای یک پرچم سبز رضوی شیرین ترین خاطره تابستانی زنان و دختران مددجوی این کمیته را ثبت کرد.

شایان ذکر است: کاروان زیر سايه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به منطقه شمال استان اصفهان در کاشان به مدیریت سید محسن ذاکریان، حجت‌الاسلام هادی نورانی روحانی کاروان، سید علی پاک سرشت فراش کشیک ششم، محسن ضیایی و ابراهیم رمضاني دربان کشیک سوم خدام حرم رضوی اعزام شدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.