اصفهان؛

نوجوانان کاشانی از باب الجواد در دبیرستان ماندگار امام کاشان درس رضوی گرفتند

نوجوانان کاشانی زیباترین درس رضوی را با کلاس باب الجواد علیه السلام ششمین شب برگزاری نهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو در دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) کاشان آموختند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،همایش باب الجواد(ع)  ویژه نوجوانان رضوی با سخنرانی دکتر کوچکی، تقدیر از خانواده شهدای دانش‌آموز دبیرستان ماندگار امام خمینی(ره) کاشان و تجلیل از نخبگان دانش‌آموز شهرستان اجراشد. 
 
نهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو از روز سوم مرداد تا کنون با برنامه های آیین افتتاحیه،  همایش آواها و نغمه های رضوی درراستای تقدیر از مداحان، شاعران و پیر غلامان اهل بیت علیهم السلام و همایش طب رضوی، جشن کودکان رضوی و همایش مهدویت برگزارشده است.
 
همایش طب رضوی به مدت دو شب با سخنرانی پروفسور حسین خیراندیش پدر طب سنتی ایران در شب اول و شب دوم با حضور دکتر شفیعی و موضوع تدابیر خودمراقبتی در سیره رضوی  روز چهارشنبه 11 مرداد در نهمین شب جشنواره اجرا می شود.
همایش های خانواده رضوی، بزرگداشت مقام امامزادگان با حضور خادمین بقاع متبرکه شهرستان و توابع آن، جشن شب میلاد امام رضا(ع) و جشن ملی زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی برنامه های جشنواره از شب هفتم تا سیزدهم مردادماه برگزارمی‌شود.
همایش‌های خانواده رضوی با سخنرانی حجت‌الاسلام دهنوی و همایش بزرگداشت مقام امامزادگان با حضور خادمین بقاع متبرکه شهرستان و توابع آن و برگزارمی‌شود.

 جشن شب میلاد امام رضا(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام اعتمادی، اجرای مسابقه و نمایش و جشن ملی زیر سایه خورشید نیز در شب پایانی جشنواره با حضور خدام حرم رضوی و سخنرانی حجت‌الاسلام نورانی از مشهد مقدس اجرامی‌شود.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.