کرمان؛

پرداخت ۴۶۴ میلیون تومان صدقه در سیرجان

مردم خیر و نیکوکار شهرستان سیرجان در چهار ماهه امسال ۴۶۴ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.

پرداخت ۴۶۴ میلیون تومان صدقه در سیرجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد یزدانخواه، مدیر کمیته امداد شهرستان سیرجان یکی از رسالت های مهم کمیته امداد را گسترش فرهنگ و سنت حسنه دینی پرداخت صدقه و جذب کمک های خیران دانست و گفت: مردم خیر و نیکوکار شهرستان سیرجان در چهار ماهه امسال ۴۶۴ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.
وی با بیان اینکه کمیته امداد یک‌ نهاد مردمی است و فعالیت‌های آن بر پایه و اساس مردم شکل می‌گیرد، افزود :افزایش مشارکت و حضور مردم در فعالیت‌های کمیته امداد موجب کارآمدی و اثربخشی بیشتر خدمات این نهاد و توانمندکردن محرومان و اقشار آسیب پذیر می‌شود.
یزدانخواه با بیان اینکه بیشترین میزان صدقات جمع آوری شده در این شهرستان در زمینه تسهیلات اشتغال، کارگشایی و کمک های موردی به مددجویان و نیازمندان هزینه شده است، افزود: مشارکت نیکوکاران در طرح های مشارکتی کمیته امداد اقدامی مطلوب در جهت گره گشایی از مشکلات مددجویان و محرومان است.
وی تعداد صندوق های صدقات این شهرستان را ۴۱ هزار و ۱۶۰ صندوق عنوان و کرد و گفت: از این تعداد صندوق صدقات، هزار و ۳۷۲ صندوق بزرگ، هزار و ۳۰ صندوق متوسط و ۳۸ هزار و ۷۵۸ صندوق کوچک است.
مدیرکمیته امداد شهرستان سیرجان افزود: 6 هزار و ۱۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سیرجان قرار دارند که بر حسب نیاز به این خانواده ها خدمات متنوعی ارائه می شود.
گفتنی است: نیکوکاران شهرستان می توانند از طریق روش های نوین نظیر صدقه پیامکی با ارسال عدد یک به سرشماره *۸۸۷۷# و یا استفاده از کد USSD، *۸۸۷۷*۰۳۴#نسبت به پرداخت صدقات اقدام کنند.
انتهای پیام/ی

پرداخت ۴۶۴ میلیون تومان صدقه در سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار