کرمان؛

پرداخت ماهانه ۳۷ میلیون تومان به حساب فرزندان ایتام و محسنین

مدیر کمیته امداد شهرستان نرماشیر از پرداخت ۳۷ میلیون تومان به حساب فرزندان ایتام و محسنین به صورت ماهیانه در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،رضا موحدی، مدیر کمیته امداد شهرستان نرماشیر با بیان اینکه طرح اکرام ایتام طرحی انسان دوستانه برای یاری و حمایت از کودکان بی سرپرست و از موفق ترین طرح های کمیته امداد است ، گفت : در طرح اکرام حامی با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم ، ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به حساب یتیم تحت حمایت واریز می کند .
وی با اشاره به اینکه طرح محسنین مرتبط با خانواده های نیازمندی است که در همه ابعاد زندگی دچار مشکلات فراوانی هستند و رویکرد اصلی آن توجه به حفظ شان و بنیان خانواده ها ی نیازمند است، افزود: یک هزار و ۲۰۰ حامی خیر حمایت یک هزار و ۲۰۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نرماشیر را برعهده دارند.
موحدی تصریح کرد: از هزار و ۲۰۰ حامی خیر طرح محسنین ۳۶۰ نفر در ماه مبارک رمضان امسال جذب کمیته امداد شدند. حامیان طرح محسنین ماهیانه بیش از ۲۰ میلیون تومان به حساب فرزندان محسنین تحت حمایت خود واریز می کنند.
مدیر کمیته امداد شهرستان نرماشیر تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان را ۳۸۰ نفر عنوان کرد و افزود: هر کدام از این ایتام توسط دو حامی خیر حمایت می شوند و درآمد ماهیانه این ایتام بیش از ۱۷ میلیون تومان است.
وی از استقبال خوب حامیان و خیران از طرح های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد این شهرستان خبر داد و گفت: هزار و ۹۶۰ حامی خیر در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین حمایت هزار و ۵۸۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد نرماشیر را بر عهده دارند. همه ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نرماشیر دارای حامی هستند.
انتهای پیام/ی

پرداخت ماهانه ۳۷ میلیون تومان به حساب فرزندان ایتام و محسنین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار