کرمان؛

وجود بیش از ۳ هزار بیمار صعب العلاج زیر پوشش درکرمان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان تعداد بیماران صعب العلاج زیر حمایت کمیته امداد استان را سه هزار و ۲۵۱ بیمار عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، ناصر شیبانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان، تعداد بیماران صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان را 3 هزار و ۲۵۱ بیمار عنوان کرد و گفت: ۵۲۲ میلیون تومان در سه ماهه نخست امسال برای درمان و سایر هزینه های این بیماران از محل اعتبارات کمیته امداد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این نهاد خدمات مختلف بهداشتی و درمانی را در قالب هزینه نگهداری از بیماران نیازمند، هزینه لوازم پزشکی مصرفی و تجهیزات توانبخشی، ارتقاء شاخص های بهداشتی مددجویان، پرداخت فرانشیز هزینه های بستری و سرپایی مددجویان، طرح تغذیه کودکان کمتر از شش سال به منظور بهبود شرایط زندگی مددجویان ارائه می دهد، افزود: ۶۱۵ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد در سه ماهه نخست امسال برای درمان وسایرخدمات ارائه شده به بیماران صعب العلاج و خاص شناسایی شده تحت حمایت کمیته امداد استان هزینه شده است.
شیبانی به اجرای طرح شفا توسط این نهاد برای حمایت از بیماران صعب العلاج و خاص تحت حمایت این نهاد خبر داد و تصریح کرد: طرح شفا طرحی است که بر اساس آن مردم می توانند به عنوان حامی ، تامین مالی بخشی از هزینه های معالجه و درمان بیماران خاص، صعب العلاج و پر هزینه که نیازمندی آنها به تایید اداره پذیرش و مددکاری کمیته امداد رسیده است را متقبل شوند، به این صورت که حامی متعهد می شود به صورت دائم و یا برای مدت مشخص، ماهیانه مبلغی را به بیمار تحت حمایت خود و یا بیمارانی که بنا به تشخیص مسئولان درمان کمیته امداد در اولویت دریافت خدمات هستند،پرداخت کند.
وی تعداد بیماران خاص شهری تحت حمایت استان را ۱۱۰ نفر عنوان کرد و گفت: ۹۳ میلیون تومان در سه ماهه نخست امسال برای درمان و دیگر هزینه های این بیماران از محل اعتبارات کمیته امداد استان پرداخت شده است.
گفتنی است: خیران و مردم نیکوکار استان می توانند کمک های نقدی خود را برای حمایت از بیماران صعب العلاج و خاص تحت حمایت کمیته امداد استان را به شماره حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ بانک تجارت به نام کمیته امداد واریز کنند.
انتهای پیام/ی

وجود بیش از ۳ هزار بیمار صعب العلاج زیر پوشش درکرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار