نظافتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ثبت نام متقاضیان عتبات عالیات 8 مردادماه آغاز می‌شود/ اعزام 120 هزار زائر به عتبات

مدير كل عتبات سازمان حج و زيارت گفت: ثبت‌نام متقاضیانی که از تاریخ 15 مرداد تا پایان شهریورماه قصد سفر به عتبات عالیات را دارند از 8 مردادماه آغاز می‌شود.

ثبت نام عتبات عالیات یکشنبه 8 مردادماه آغاز می‌شود/ اعزام 120 هزار زائر به عتباتمحسن نظافتی مدير كل عتبات سازمان حج و زيارت در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: ثبت نام متقاضیانی که از تاریخ 15 مرداد تا پایان شهریور ماه قصد سفر به عتبات عالیات را دارند از روز یکشنبه(8 مردادماه) آغاز می‌شود.

وی با اشاره به قيمت اين دوره از ثبت نام ها گفت: تغيير چندانی در قيمت ها حاصل نشده است، همچنين ما منتظر هستيم تا كشور عراق قيمت نهايی را اعلام كند.

نظافتی در ادامه افزود: تعداد١٠٠ تا١٢٠ هزار نفر در اين دوره به عتبات عالیات اعزام می شوند كه از این تعداد ٤٠ هزار نفر در مراسم عرفه شرکت خواهند کرد.

مدير كل عتبات سازمان حج و زيارت بيان كرد: سازمان حج و زیارت آمادگی افزایش تعداد زائران اعزامی به عتبات عالیات را دارد.

نظافتی با اشاره به اعزام های دانشجويی و دانش آموزی خاطر نشان كرد: در اين دوره از اعزام ها به عتبات عالیات هم اعزام دانش آموزی و هم اعزام دانشجويی داريم و قیمت در نظر گرفته شده برای سفر این دسته از زائران كمتر از میزان هزینه دریافتی از سایر زائران است.

وی در ادامه افزود: اجرای مراسم های ویژه ای از جمله بازدید از منزل امام خمینی(ره) را برای زائران دانش آموزش و دانشجو پیش بینی کرده ایم.

نظافتی با اشاره به اعزام های دانش آموزی گفت: نوجوانانی که در مقطع تحصیلی راهنمایی و بالاتر از آن هستند در ثبت نام دانش آموزی اعزام به عتبات عالیات در  اولویت قرار دارند و باید به همراه مربی و یا یکی از والدین خود به عتبات عالیات اعزام شوند.

انتهای پیام/

آغاز ثبت نام متقاضیان سفر به عتبات عالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
از مسئولان عتبات دانشگاهیان تقاضا داریم درصد سهمیه سفر اولی ها را بیشتر کنند،
لطفا برای دانشجویان و نیز اساتید دختر مجرد بالای سی سال که ازدواج نکرده اند و متقاضی سفر اولی به عتبات عالیات هستند و در سفرهای عادی غیردانشگاهی امکان سفر تنهایی به عتبات به علت امنیت برایشان میسر نیست ظرفیت بیشتری در قرعه کشی هایتان درنظر بگیرید

متاسفانه بیشترین سهمیه شامل دانشجویان و اساتید و کارمندان متاهل میشود که تا دو فرزند نیز میتوانند همراه خود ببرند یعنی هر یک نفر معادل چهار نفر ظرفیت سهمیه عتبات!
آخرین اخبار