فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا؛

سرمربی بانک بیروت:گیتی پسند با خوش شانسی پیروز شد

سرمربی تیم فوتسال بانک بیروت پس از شکست تیمش مقابل تیم فوتسال گیتی پسند مدعی شد نماینده ایران با خوش شانسی در این بازی به پیروزی رسید.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،امروز در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا 2017 تیم فوتسال گیتی پسند به مصاف تیم بانک بیروت رفت و در نهایت موفق شد با گل های عروجی و اسماعیل پور با نتیجه ۲-0 بر نماینده لبنان پیروز شود و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.
دژان دیوویچ سرمربی بانک بیروت،پس از این بازی مدعی شد گیتی پسند تیم برتر میدان نبود و با خوش شانسی پیروز شد.

دیوویچ گفت:"ما تمام تلاش خود را به کار بستیم . سعی کردیم تاریخ ساز شویم. همانطور که قبلا گفتم، امروز می توانستید ببینیدکه آنها تیمی انفرادی هستند و ما یک تیم واقعی هستیم. ما دو اشتباه کوچک انجام دادیم، مخصوصا قبل از پایان نیمه اول، و دروازه بان آنها در نیمه دوم به تیمشان کمک کرد.


سرمربی بانک بیروت افزود:این تیم توانایی انجام هر کاری را دارد. من به تمام بازیکنانم افتخار می کنم امروز آنها با دل و جان در میدان بازی کردند. امروز، گیتی پسند خوش شانس بود؛ آنها تیم برتر میدان نبودند.
علی افضل سرمربی گیتی پسند ایران  هم پس از پیروز مقابل بانک بیروت و صعود به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا گفت:گمان می کنم می خواهید بگویید که انتظار بازی راحت تری را داشتید ولی من فکر می کنم بازیکنان فشار زیادی را احساس کردند.

وی افزود: اگر صادقانه بخواهم بگویم برای من پیروزی با یک گل و یا ده گل هیچ تفاوتی ندارد.مهم پیروزی است نه تعداد گل های زده.

افضل در مورد بانک بیروت گفت: آنها برای فوتسال بازی کردن نیامده بودند بلکه برای مقابله با تیم ما صف آرایی کرده بودند.بازی فیزیکی از خود به نمایش گذاشتند که شرایط را برای ما سخت تر کرد.

افضل در پایان عنوان کرد: بازیکنانم را بخاطر عملکردشان ستایش می کنم و اکنون می توانیم از فینال و کسب عنوان قهرمانی حرف بزنیم.


انتهای پیام/

دیوویچ:گیتی پسند خوش شانس بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار