فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا؛

چشم امید آسیا به درخشش لژیونرهای ایرانی

تیم های مطرح فوتسال آسیا برای موفقیت در جام باشگاه ها امیدشان به درخشش لژیونر های ایرانی است.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا از روز پنج شنبه با حضور 14 تیم برتر قاره کهن در ویتنام آغاز خواهد شد و سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در فاصله چند روز مانده به شروع این بازی ها اقدام به معرفی تیم های حاضر در این مسابقات کرده است.

در میان این تیم ها، تیم هایی هستند که از فوتسالیست های ایرانی بهره می برند و به نوشته سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا  این باشگاه ها به درخشش لژیونرهای ایرانی خود دل بسته اند.

تای سون نام ویتنام یکی از تیم هایی است که در ترکیب خود از یک بازیکن ایرانی به نام حسین طیبی بهره می برد.

این تیم جنوب شرق آسیا که در گروه A حضور دارد و از حمایت هواداران متعصب خود بهره مند خواهد شد، تلاش خواهد کرد بهترین نتیجه تاریخ خود را که عنوان سومی مسابقات قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا 2015 در ایران بود، بهبود ببخشد.

تای سون نام ویتنام با چهار عنوان قهرمانی لیگ فوتسال ویتنام ،پر افتخارترین تیم این کشور است و برای چهارمین بار است که در مسابقات قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا شرکت می کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بازیکنان کلیدی تای سون نام می نویسد:
میگول رودریگو سرمربی اسپانیایی این تیم علاوه بر ستاره های داخلی تیمش، به درخشش لوکایان باپتیستا از اسپانیا و حسین طیببی ایرانی متکی است، حسین طیبی یکی از بازیکنان کلیدی ایران در کسب عنوان سومی مسابقات جام جهانی بود.


نفت الوسط عراق در گروه B، دیگر تیمی است که از ستاره های فوتسال ایران برخوردار است. فرهاد توکلی و قدرت بهادری 2 لژیونر ایرانی این تیم هستند.


این تیم از2 سال قبل وارد رقابت های قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا شده است. نفت الوسط عراق سال 2015 در کمال شگفتی پر قدرت ظاهر شد و به نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله مغلوب تاسیسات دریایی، قهرمان آن دوره از مسابقات شد. این تیم سال گذشته موفق شد به فینال راه یابد هرچند که پس از تساوی 4-4 در جریان بازی فینال، در ضربات پنالتی مغلوب ناگویای ژاپن شد و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.


کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بازیکنان ایرانی این تیم می نویسد، فرهاد توکلی، که جایزه بهترین بازیکن مسابقات  قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا را در تایلند کسب کرد، بار دیگر بازیکن تماشایی میدان خواهد بود. نفت الوسط عراق با وجود این بازیکن به همراه قدرت بهادری، قصد دارد چالش بزرگ دیگری را برای کسب عنوان قهرمانی ایجاد کند.
واموس اف سی اندونزی دیگر تیم گروه B، هم از لژیونر ایرانی بهره می برد.
واموس اف سی اندونزی در ویتنام تاریخ ساز خواهد شد، زیرا اولین تیم اندونزیایی است که در مسابقات قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا حضور دارد.
اندونزیایی ها به درخشش علی عابدین بازیکن ایرانی خود و بازیکن سابق گیتی پسند، تکیه خواهند داشت. علی عابدین بازیکن کلیدی واموس در کسب عنوان قهرمانی لیگ اندونزی در ماه مه بود.
این تیم برای حضور پر قدرت در رقابت های آسیایی سعید بوزمبو بازیکن هلندی تیم انتوب بلژیک را نیز به خدمت گرفته است.


دی سی اینوست تاجیکستان هم که در گروه B حضور دارد، یک لژیونر ایرانی به نام امین نصرالله زاده، در ترکیب خود خواهد داشت.
دی سی اینوست تاجیکستان هم مانند واموس اف سی اندونزی  برای اولین بار در مسابقات قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا شرکت خواهد کرد و اولین تیم تاجیکستانی است که در دور نهایی این رقابت ها حضور خواهد داشت.

این تیم از زمانی که حضور خود در مسابقات قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا را مسجل کرده ، امین نصرالله زاده، بازیکن ملی پوش ایران و بازیکن پیشین گیتی پسند را به خدمت گرفته است.

همچنین قهرمان سه دوره لیگ فوتسال تاجیکستان برای تقویت خود برنو از برزیل را نیز جذب کرده است.


انتهای پیام/

آوردگاه ویتنام محل نمایش قدرت  لژیونرهای فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۶ تير ۱۳۹۶
ایران مگه خودش نماینده نداره که اسیا به لژیونامون دل بسته :)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۶ تير ۱۳۹۶
ایران مگه خودش نماینده نداره که اسیا به لژیونامون دل بسته :)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۶ تير ۱۳۹۶
ایران مگه خودش نماینده نداره که اسیا به لژیونامون دل بسته :)))
آخرین اخبار