ساری،

کشف ۸ میلیارد اموال مسروقه و کالای قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون رالا انواع کالای قاچاق و اموال مسروقه در شهرستان نور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی افزود: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در استان هفتمین مرحله از طرح ظفر با بسیج همه امکانات در حوزه‌های مختلف شامل مبارزه با موادمخدر، برخورد با سارقان، برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز، برخورد با اراذل و اوباش، موضوعات ترافیکی و برخورد با تخلفات راهور طی ۲۴ ساعت در شهرستان نور به مرحله اجرا درآمد.


فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح ظفر ۷ در شهرستان نور، از شناسایی و دستگیری ۴۱۹ متهم به موادمخدر و معتادان متجاهر، سارقان، قاچاقچیان کالا و ارز، اراذل واوباش خبر داد و افزود: ۲۸۵ دستگاه انواع وسیله نیز در این طرح توقیف شد.


سردار میرفیضی گفت: در این طرح بیش از ۱۶ کیلوگرم انواع موادمخدر، انواع کالای قاچاق، اموال مسروقه و برخی محصولات ممنوعه کشف شد.


وی ارزش ریالی اموال مکشوفه اعم از کالای قاچاق و مسروقه را ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون رالو اعلام کرد و افزود: در این خصوص بیش از ۲۰ تن چوب آلات جنگلی قاچاق، ۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق، لوازم آرایشی و البسه نامتعارف، دو دستگاه موتور سنگین و دیگر اقلام کشف شد.


فرمانده انتظامی استان مازندران ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح‌ها شاهد ارتقا احساس امنیت اجتماعی، آسایش و آرامش در سطح استان خواهیم بود.


انتهای پیام/ع


کشف ۸ میلیارد ریالی اموال مسروقه و کالای قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار