کوهکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصولگرایان با حفظ چارچوب‌‌ها در شیوه و روش گفتمانی خود بازنگری کنند

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: هر جریانی برای پویا و فعال شدن باید با حفظ اصول، در شیوه و روش‌هایش بازنگری کند.

محسن کوهکن نایب رئیس شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری درگفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مطرح شدن ضرورت بازسازی در جریان اصولگرایی، اظهار داشت: اصولگرایی حزب گرایی نیست بلکه  تفکری است که افراد با سلایق مختلف را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: اگر یک شخص حقیقی دنبال این باشد که ارزیابی و بازشناسی گفتمانی انجام بدهد و از جوانان هم استفاده کند، نباید از این موضوع برداشت منفی کرد.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: هر جریانی برای اینکه به صورت پویا و فعال در صحنه باشد باید با حفظ اصول و چارچوب‌ها، در شیوه و روش گفتمانی و رفتارش بازنگری کند و به روز شود، اصولگرایان نیز از این مسئله مستثنی نیستند.

کوهکن با بیان اینکه برای بازنگری در روش‌ها نیازی نیست که حتما اتفاق خاصی افتاده باشد، خاطر نشان کرد: جامعه سیری تحولی  و انتظاراتی دارد که باید برآورده شود اگر مطالبات قشر جوان در نظر گرفته نشود، آسیب‌هایی به وجود می‌آید، پس ضرورت دارد مطالبات قشر جوان در دستور کار قرار بگیرد.

 انتهای پیام/

 

بازنگری در جریان اصولگرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار