بدرلو در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

میزهای مدیریتی به نسل‌ جوان منتقل شود

عضو جمعیت آبادگران جوان گفت: یکی از آسیب‌های اساسی در سیستم اداری کشور منتقل نشدن میز‌های مدیریتی به نسل‌های بعدی است.

میزهای مدیریتی باید به نسل‌های بعدی منتقل شود/ تقیدات نسل‌های کنونی بیشتر استبیت‌الله بدرلو عضو شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌درباره ضرورت به کارگیری جوانان در کابینه، اظهار داشت: یکی از آسیب‌های اساسی در سیستم اداری کشور منتقل نشدن میزهای مدیریتی به نسل‌های بعدی است.

وی ادامه داد: میزهای مدیریت نتوانسته به صورت تدریجی به نسل‌های بعد منتقل شود و باید اقدامی شایسته برای این کار صورت گیرد. 

عضو جمعیت آبادگران جوان تاکید کرد: بسیاری از مدیران کشور از افراد نسل اول هستند که خودشان در انقلاب نقش داشته‌اند، این آسیبی اساسی است که اگر این فاصله کاهش یابد، اقدامی ارزنده است.

وی تصریح کرد: نسل جوان ما با اعتقاد به چارچوب‌های نظام دارای نگرشی روشن فکرانه و آگاه به مسائل روز است که جامعه برای حل مشکلات خود به چنین نگرش‌هایی نیاز دارد. 

بدرلو در ادامه با اشاره به سهم‌خواهی‌های صورت گرفته از دولت این نوع رفتارها را کاری اشتباه عنوان و تاکید کرد: اگرچه برخی از این رفتارها برای حضور در دولت طبیعی است ولی رئیس جمهور باید این نکته را در نظر داشته باشد که هر کس به او رأی داده به خاطر برنامه‌های ارائه شده از سوی خودش بوده است نه به خاطر گروه‌هایی که حمایت کردند.

عضو جبهه آبادگران جوان با بیان اینکه هم سویی کابینه با رئیس جمهور در برخی حوزه‌ها شرط لازم است، اظهار داشت: اما شرط کافی نیست و شرط کافی آن است که از میان همه جریان‌ها مدیرانی انتخاب شوند که بتوانند مشکلات دامن‌گیر کشور را حل کنند.

وی با بیان اینکه جریانات سیاسی ممکن است یک هم پوشانی با یکدیگر داشته باشند، خاطر نشان کرد: ممکن است فردی که مثلا در جریان اصولگرایی تعریف می‌شود، افکار و نظراتش در موضوع صنعت یا اشتغال با رئیس جمهور یکسان باشد و به لحاظ کارآمدی هم در جریان رقیب فردی کارآمدتر از او نباشد که مسلما رئیس جمهور باید فرد کارآمدتر را انتخاب کند.

 

انتهای پیام/

 

جوانان باید در کابینه نقش داشته باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی احمدی مقدم
۱۱:۱۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
کاملا درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
همينطور هست ولي حتما ميان سال هاي با تجربه اي بايد بالاي سر انها باشند.
جوان ها حتي اگر خوب درس خوانده باشند * بايد در زمان ها مناسب تجربه كافي بدست بياورند.


* انها كه بيراهه دكترا هم گرفتند مشكلات دامن گير كشور را حل نخواهند كرد.
آخرین اخبار