نشست شورای اداری استان کرمانشاه با حضور معاون اول رییس جمهور

نشست شورای اداری استان با حضور معاون اول رئیس جمهور و ۳ تن از وزراء دولت در سالن شهداء دولت استانداری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در این نشست با اشاره به افتتاح دو سد و یک کارخانه خودرو در استان کرمانشاه که امروز صورت گرفت گفت: امیدواریم این پروژه‌ها به توسعه استان کرمانشاه کمک کند، هرچند به خوبی می‌دانیم؛ استان بزرگ است و مشکلات خاص خود را دارد.

 جهانگیری با اعلام اینکه مردم این استان همواره در همه عرصه‌ها پیشگام بوده اند، به ویژه در دوران جنگ تحمیلی و به طور مشخص در عملیات مرصاد، کرمانشاه را دژی مستحکم برشمرد که کسی نمی‌تواند به آسانی از آن عبور کند.

 وی استان کرمانشاه را جزء استان‌های اول در مشارکت انتخابات برشمرد و افزود: مردم این استان نشان دادند که خیلی آگاهانه به مسائل نگاه می‌کنند و در زمانی که آمریکایی‌ها سر و صدا و بد عهدی بسیار به راه انداختند، بازهم به صحنه آمدند و خواست خود را نشان دادند، که من از اینجا سپاسگزاری خود را ازطرف دولت به این مردم هوشیار و شریف اعلام می‌کنم.

 معاون اول رئیس جمهور سپس با اشاره به اینکه زنان در جمهوری اسلامی دارای توانمندی‌های بسیار هستند و علاوه بر آن، حقوق و مطالباتی هم دارند گفت: در عرصه‌های مدیریتی که به حق هم هست باید این عرصه برای زنان فراهم شود تا زنان بتوانند با ورود به میادین مختلف توانمندی‌های خود را به ظهور و بروز برسانند که باید بگویم متاسفانه ما در این بخش ضعیف عمل کرده و می‌کنیم که باید این کمبود را به خوبی جبران بکنیم.

 جهانگیری با اعلام اینکه دولت یازدهم بر یک سری مسائل تمرکز کرده گفت؛ تا چند سال پیش از این، بحث هسته ای، اسلام هراسی و ایران هراسی بود که ما شرایطی را به وجود آوردیم تا ایران با پشتوانه فرهنگ و تعامل و دیالوگ در دنیا شناخته شود، و دیگر قلدری ابرقدرت‌ها و شیطنت ۴ کشور خود فروخته منطقه باهمکاری صهیونیست‌ها کارگر نباشد و با آرامش از کنار این دشمنی و شیطنت‌ها عبور کنیم.

 معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه این‌ها با شرایطی که در منطقه و خاورمیانه به وجود آورده اند و به نوعی در جنگ غرق شده اند به بیراهه می‌روند افزود: چشم انداز ۴ ساله ما پیش به سوی صلح است و ما به عنوان انسان هایی عملیاتی باید مردم را به آینده و ثبات و اقتصاد روشن امیدوار کنیم.

 وی گفت: فضایی محیطی در اقتصاد باید ایجاد می‌شد که شده است و ما می‌توانیم در ذیل اقتصاد مقاومتی با بهترین عملکرد روبه جلو برویم.

انتهای پیام/پ

شورای اداری استان کرمانشاه با حضور معاون اول رییس جمهور

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
پس راه آهن و دیگر طرحها چه شد
آخرین اخبار