مسئول بسیج جامعه زنان لرستان:

برگزاری همایش گوهر علم و عفاف در لرستان

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در سراسر لرستان همایشی تحت عنوان همایش گوهر علم و عفاف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   مریم سپهوند، مسئول بسیج جامعه زنان لرستان ضمن تبریک سالروز ولادت کریمه اهل بیت علی‌ها سلام و روز دختر گفت: حضرت معصومه (س) در اول ذیقعده سال ۱۷۳ ه. ق. در مدینه چشم به جهان گشود تا از انوار الهی نورانی شود و ظرف دلش را پر از پرواز فرشتگان سازد و زمین دل گشوده بودتا همه عطشش را با کرامت کریمه اهل بیت سیراب سازد.

وی گفت: زمان، هروله می‌کند تا هلال ذیقعده را در آغوش کشد و از خبر ولادت نوری از انوار ولایت در مهد امامت سرشار شور و مستی دهد.

سپهوند افزود: حضرت معصومه (س) بانویی که در ده سالگی پس از شهادت پدر گرامیشان تحت سرپرستی برادر بزرگوارشان امام رضا (ع) قرار گرفتند و در این مسیر از ویژگی‌های شایسته‌ای برخوردار گردیدند تا ادامه دهنده خط امامت بعد از پدر باشند؛ و سلام ما بر دیدگان معصومی که عصمت ناخدای دریای نگاهش بود.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان گفت: میلاد مظهر عصمت و نجابت حضرت معصومه (س) که به یمن ولادتش این روز هم به نام دختر مزین شد و انشالله که دختران سرزمین اسلامی ایران اسلامی با تاسی از این الگوی مظهر پاکی و نجابت و حیا عاملین و مروجین شایسته مکتب حقیقی فاطمی س. باشند.

وی ضمن گرامیداشت روز دختر افزود: این روز را به تمام دختران شایسته سرزمینم خصوصا یاوران ولایت تبریک می‌گوییم و امیدوارم که در مکتب فاطمی با تاسی از الگوی دختران عالم حضرت معصومه (س) مروجین شایسته این مکتب باشند.

سپهوند در ادامه گفت: به مناسبت سالروز حضرت معصومه (س) در سراسر استان حوزه‌ها و پایگاه‌ها مقاومت بسیج همایشی تحت عنوان گوهر علم و عفاف برگزار خواهد شد که این همایش در خرم آباد سه شنبه سوم مرداد راس ساعت ۱۰ صبح در حسینه ثارالله خرم آباد برگزار می‌شود.

سپهوند ضمن دعوت از کلیه دختران خرم آبادی گفت: این همایش همزمان در سراسر شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ د

همایش "گوهر علم و عفاف " در لرستان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.