مدیرکل انتظامی استانداری خوزستان؛

تاکید بر تعیین تکلیف موتورلنج‌های موجود در خوزستان

مدیرکل انتظامی استانداری خوزستان گفت: تعیین تکلیف موتورلنج‌های موجود در استان الزامی می باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس دشتی‌نژاد، مدیرکل انتظامی استانداری خوزستان گفت: بر فعال شدن برنامه‌های سال 96 در طرح جامع 5 ساله تاکید داریم و دستگاه‌ها در این زمینه باید گزارش عملکرد ارائه دهند.

 

وی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف موتورلنج‌های موجود در استان و نحوه برخورد با این موتورلنج‌ها بیان داشت: خوشبختانه تمام اسکله‌های خوزستان تحت کنترل و نظارت هستند که در این زمینه باید از اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان تشکر کرد که این اقدامات را جهت جلوگیری از قاچاق کالا انجام داده است.

 

دشتی‌نژاد با اشاره به مشکلات پیش روی تعاونی‌های مرزنشینان خوزستان در زمینه صادرات سوخت، اظهار کرد: مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد از طرف‌های معامله در کشورهای خارجی ناشی می‌شوند و تاکنون به این تعاونی‌ها فشار زیادی آورده‌ایم که چرا با وجود فراهم بودن امکانات، صادرات نمی‌کنند.

 

سیمین فقهی، مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی ‌شاپور اهواز اذعان داشت: در سال گذشته بیش از 2 هزار و 300 مورد بازرسی از مراکز عرضه دارو و مکمل انجام شد و در 3 ماهه نخست امسال نیز 524 مورد بازرسی از این مراکز صورت گرفته است.

 

وی بیان کرد: در سال گذشته در حوزه آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی 2 هزار و 326 مورد بازرسی انجام گرفت که منجر به 834 مورد نمونه‌برداری شد. در 3 ماهه نخست امسال نیز 728 مورد بازدید از این مراکز با 102 مورد نمونه‌برداری صورت گرفت. در حوزه تجهیزات پزشکی در سال گذشته، 146 مورد بازدید با 38 مورد نمونه‌برداری و در سه ماهه نخست امسال 22 مورد بازدید صورت گرفت.

 

فقهی افزود: در مجموع در سال گذشته 5 هزار و 91 مورد بازرسی انجام دادیم که منجر به یک هزار و 67 نمونه‌برداری و در این زمینه 405 فقره پرونده تشکیل شد. در3 ماهه نخست امسال نیز یک هزار و 274 مورد بازدید که منجر به 141 مورد نمونه‌برداری و تشکیل 29 فقره پرونده شد، صورت گرفت.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار