در خلیج فارس صورت گرفت؛

امداد پزشکی به خدمه تانکر نفتکش خارجی

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از ارائه خدمات امداد پزشکی به خدمه تانکر نفتکش خارجی خبر داد.

امداد پزشکی به خدمه تانکر نفتکش خارجیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد شکیبی‌نسب گفت: در پی اعلام اضطرار شناور یاد شده که از جزیره خارگ به سمت بندر عسلویه در حال تردد بود به مرکز فرعی جستجو ونجات عسلویه مبنی بر بیماری یکی از خدمه (فشار خون بالا)، بلا فاصله هماهنگی‌های لازم انجام و شناور هادی ۶ به منطقه اعزام شد.

وی افزود: با رسیدن شناور هادی ۶ به موقعیت اعلام شده و پس از انجام اقدامات اولیه، خدمه بیمار از شناور تحویل گرفته شد و در اسکله پارس بندر عسلویه تحویل عوامل اورژانس شد.

عملیات امداد پزشکی به خدمه موتور لنج صیادی

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در پی اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر نیاز فوری امداد پزشکی یکی از خدمه (بیهوشی) بلافاصله هماهنگی لازم صورت گرفت و شناور ناجی ۱، ۸ به منطقه اعزام شد.

محمد شکیبی‌نسب افزود: با رسیدن ناجی ۱، ۸ به موقعیت اعام شده و پس از انجام اقدامات اولیه فرد مصدوم تحویل گرفته شد و در اسکله پارس بندر عسلویه تحویل عوامل اورژانس مستقر بر روی اسکله شد.

 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.