اصفهان؛

بازدید 66 هزار مسافر در تعطیلات آخر هفته چادگان

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چادگان گفت: در تعطیلات آخر هفته گذشته 66 هزار گردشگر و مسافر از شهرستان چادگان بازدید کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نوراله عبدالهی اظهار داشت: شهرستان چادگان در دو روز گذشته که همراه با تعطیلات بود پذیرای بیش از 66 هزار نفر مسافر و گردشگر از اقصی نقاط کشور بود.

وی افزود: مسافران و گردشگران که از اقصی نقاط کشور به شهرستان چادگان سفر کرده بودند در مجتمع‌های ویلایی چادگان، مدارس آموزش و پرورش، خانه مسافر و پارک‌های شهر چادگان اسکان یافتند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چادگان در ادامه بیان کرد: با وجود اینکه شهرستان چادگان یکی از قطب‌های گردشگری کشور است و هر سال رکورد جدیدی از بازدید گردشگران را ثبت می‌کند، هنوز از داشتن یک هتل و مسافرخانه مجهز برای ارائه خدمات به مسافران محروم است.

وی تصریح کرد: با همکاری ادارات از جمله پلیس راهور، شهرداری، آموزش و پرورش و هلال‌احمر امکانات رفاهی مناسبی در اختیار مسافران و گردشگران قرار  گرفت.

عبدالهی همچنین بیان کرد: شهر چادگان به دلیل دارا بودن آب‌ و هوای معتدل و همچنین جاذبه‌های طبیعی به یکی از قطب‌های گردشگری کشور تبدیل شده به طوری که امسال از بیشتر استان‌های کشور به این شهرستان سفر کرده بودند.

وی در پایان گفت: بخشی از مسافران نیز مهمان مردم منطقه بودند و یا به خانه‌های پیشین خود در شهر یا روستا برگشته بودند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.